Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:44:02 GMT

امام جمعه بجنور سخنانش در مورد حجاب را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۷۷۱۱

امام جمعه بجنور سخنانش در مورد حجاب را تکذیب کرد

امام جمعه بجنورد خبر منتشر شده مبنی بر درخواست وی از ناجا برای ناامن کردن زندگی بدحجابان را که از سوی برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا، آیت الله یعقوبی در پاسخ به سوالی که در مورد صحت و سقم حرف‌های منتشر شده به نقل از ایشان در مورد حجاب بود، گفت: من به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم و این خبر کذب محض و نوار خطبه‌ها نیز موجود است و هر کس بخواهد می‌تواند از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن خطبه‌ها از صدا و سیمای استان پخش شده و در سایت آن‌ها نیز موجود است.

وی افزود: در خطبه‌ها به وظیفه نیروی انتظامی اشاره کردم و از آن‌ها خواستم که شرایط را برای اشرار و کسانی که باعث ناامنی در اجتماع می‌شوند به شدت ناامن کنند تا خانواده‌ها و مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: با توجه به برخی منکرات به مسئله بدحجابی اشاره کردم و گفتم نباید با بدحجاب‌ها برخورد فیزیکی کرد بلکه خانم‌های محجبه باید با حضور خود میدان را از آن‌ها بگیرند و با اخلاق حسنه آن‌ها را دعوت به معروف کنند. وی تاکید کرد: اعتقاد دارم باورها به زور اصلاح نمی‌شوند و اصلاح باورها نیازمند کار فرهنگی است و لذا با برخورد فیزیکی به هیچ عنوان موافق نبوده و نیستم.

کد خبر 447900

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد خراسان شمالی حجاب و عفاف حجاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه ضرغامی به برخورد تند آمران حجاب /مطهری می‌گفت «هل الدین الاالحب»، آمران می‌گویند «هل الدین الاالبغض»

به گزارش خبرآنلاین، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سالگرد شهادت شهید مطهری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏سالگرد مطهری به سکوت گذشت

‏مطهری اثر خنثی ندارد، همه‌اش نیاز روز است.

‏به همین دلیل دائما درحال مطالعه و تحقیق بود، تا حرف سبک نزند، می گفت اساس دین «محبت»است.

‏«هل الدین الاالحب».

‏امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمیشناسند!

‏گسل، عمیق است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • کنایه ضرغامی به برخورد تند آمران حجاب /مطهری می‌گفت «هل الدین الاالحب»، آمران می‌گویند «هل الدین الاالبغض»
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود