Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیاتی اعزامی بازدید میدانی از زیرساختها، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان بانه جهت ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی (بانه و مریوان ) را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‍ به گزارش خبرنگار کُردتودی، فرماندار شهرستان بانه و نماینده مردم‌ شهرستانهای بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی در معیت هیات اعزامی از مجمع تشخیص مصلحت نظام متشکل از حمیدرضا قوام ملکی، نماینده ویژه دبیر مجمع و دبیر کمیسیون زیربنایی و تولیدی، حسین دادخواه مشاور دبیر مجمع، نورالله علیزاده، کارشناس مسئول کمیسیون اقتصاد کلان مجمع به منظور بررسی ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی بانه و مریوان از منطقه ویژه اقتصادی، بازارچه مرزی سیرانبند، واحدهای تولیدی شهرک صنعتی و مجتمع های تجاری سطح شهرستان به منظور تهیه گزارش و ارائه آن به مجمع تشخیص مصلحت نظام بازدید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدیدها ضمن ارائه گزارشات مربوطه، تمامی توضیحات لازم در خصوص وضعیت، پتانسیلها و ظرفیتهای موجود شهرستان بمنظور توجیه و آگاه سازی هیات اعزامی توسط مسئولین استانی، فرماندار شهرستان و نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه ارائه و به سمع هیات مذکور رسید.

فرماندار بانه گفت:  لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان به همراه هفت لایحه دیگر ایجاد منطقه آزاد در کشور  قبلا از طرف دولت به مجلس تقدیم و در مجلس شورای اسلامی مصوب و به دلیل مخالفت شورای نگهبان لایحه مذکور جهت اعلام نظر نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع گردیده است که سفر هیات اعزامی در راستای انجام بررسی های بیشتر منطقه و بازدید از زیرساختهای موجود جهت ایجاد منطقه آزاد بانه - مریوان و ارائه گزارشات مربوطه به مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت.    وی افزود: پس از این سفر و ارائه گزارشات هیات مذکور،  لایحه ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان نیز در دستور کار مجمع تشخیص مصحلت نظام برای رای گیری قرار می‌گیرد و در صورت رای آوردن برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود