Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@17:44:49 GMT

محسن هاشمی: تهران دو هفته تعطیل شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۷۷۸۲

آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی پیش از آغاز دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا پیروزی تیم پیروزی بر النصر عربستان را که در جدالی نابرابر اتفاق افتاد به شهروندان عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانند در فینال آسیا پیروز شوند.

او در پاسخ به این سوال که رنگ تیم مورد علاقه شما قرمز است یا آبی گفت: من قبل از انقلاب قرمز بودم،‌ الان نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از انقلاب که دانش آموز بودم قرمز بودم.

هاشمی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: این عزیزان ارتباط تنگاتنگی با مدیریت شهری دارند و باید زحمات آنها را قدر بدانیم و کمک کنیم تا کمبودهای زیرساختی نیروانتظامی به ویژه کلانتری‌ها از بین برود و شاهد شکوفایی بیشتری در امنیت شهر باشیم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که محدودیت‌های کرونایی تهران برای یک هفته اعمال شد و آنچه مدنظر شهروندان بود به اجرا درنیامد، گفت: باید تعطیلی دو هفته‌ای به صورت کامل برای تهران درنظر بگیریم و این می‌تواند خیلی موثر باشد و زنجیره بیماری را کاملا از بین ببرد. معمولا می‌گویند تعطیلات یک هفته‌ای جواب نمی‌دهد چرا که زنجیره کرونا دو هفته است و قرنطینه نیز دو هفته‌ای است. من متوجه نشدم که چرا جناب آقای زالی یک هفته درخواست برای کم کردن فعالیت‌ها اعلام کردند و حالا که درخواست کردند خواهش می‌کنیم آنرا دو هفته‌ای کنند تا مشکل عمیق‌تر حل شود.

او درباره حمل و نقل عمومی و تردد در شهر گفت: مشکل اصلی این است که وقتی می‌گوییم مشکل حمل‌‌و‌نقل داریم گروه‌های سیاسی و روزنامه‌ها به مساله تخریبی موضوع نگاه می‌کنند تا حل مشکل. موضوع این است که کشور دچار مشکلات نقدینگی است و از طرفی دچار مشکلات تامین بودجه است، از طرفی در تامین تجهیزات خودکفا نیستیم و باید بین ۳۰ تا ۵۰ درصد آنها از خارج تامین شود. از طرفی تحریم و قیمت بالای ارز نیز اثرگذار است و به نظرم به جای فرافکنی و تبدیل کردن معضلات صنفی شهر به رقابت‌های انتخاباتی،‌ باید به فکر راه حل برای حل مشکلات باشیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن هاشمی کرونا ویروس هفته ای دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و در گذشته هم در این جام حضور پیدا کردیم و وقتی هم که چمن برگزاری مسابقات بازسازی شد قول دادیم تا در رقابت‌های پایانی حضور پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: وقتی در رده پیشکسوتان جام یونس شکوری برگزار می‌شود، کسانی هستند که در سال‌ها نه چندان دور خدمات خوبی برای فوتبال کشور داشتند. آمدیم خدا قوت بگوییم و بیشتر در جمع این عزیزان روحیه بگیریم. با این سن و سالی که دارند با روحیه خوب تمرین می‌کننذ و این موضوع می‌تواند در جامعه پخش شود.

وزیر ورزش در مورد اینکه فضای لیگ برتر در هفته‌های پایانی ملتهب شده، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حضور دارند و بخش‌های مختلف کشور متولی دارد. باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. در جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم از آنها خواستیم تا به خصوص در هفته‌های پایانی که حساسیت مسابقات بالا می‌رود، دقت خود را در تمامی بخش‌ها بالاتر ببرند. مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری که مردم دغده‌ای نداشته باشند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • بازدید مدیرکل ورزش و جوانان تهران از تمرین تیم ملی ژیمناستیک
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید