Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@02:50:30 GMT

فصل سوم برنامه تشرف با اجرای محمدرضا حسینیان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۸۰۲۰

فصل سوم برنامه تشرف با اجرای محمدرضا حسینیان آغاز شد

پخش سومین فصل برنامه تشرف با اجرای محمد رضا حسینیان از شبکه یک آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «تشرف»، مجید صفری تهیه‌کننده این برنامه  به بهانه آغاز سومین فصل این برنامه گفت: ویژه‌برنامه تشرف یک برنامه گفت‌وگو محور است که با حضور هنرمندها و بازیگران، ورزشکاران و چهره‌های سرشناس ملی و با حضور کارشناسان معارفی مداحان و شاعران هر شب حدود ساعت 10 : 18 دقیقه از پشت بام حرم حضرت رضا علیه السلام از شبکه یک پخش می‌شود و هدفش این است که به مخاطب بگوید با هر نگاه و هر تفکر و هر پوششی هستی می‌توانی در زندگی شخصی‌ات خودت را به امام رضا وصل کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری افزود: برنامه تشرف اتفاقی بود که با لطف حضرت رضا و خواهرشان حضرت معصومه (س)  شامل حال ما شد و ما توانستیم اولین فصل این برنامه را در دهه کرامت و دومین فصلش را در دهه ولایت پخش کنیم و قرار است از امشب (شنبه شب) به مناسبت ایام اربعین و شهادت امام رضا علیه السلام سومین فصلش را با اجرای سید محمد رضا حسینیان بصورت زنده تقدیم بینندگان کنیم.

تهیه‌کننده «تشرف» با بیان اینکه ما در هر فصل از چهره های مشهور، بازیگران و هنرمندان دعوت کرده‌ایم تا در فضایی احساسی و دوستانه از ارتباطشان با امام رضا علیه السلام و نقش ایشان در زندگی شخصی شان بگویند.

صفری با بیان اینکه خدا را شاکرم 90 درصد از مخاطبان که به پیامک می دهند نسل جوان هستند افزود: هنرمندان و چهره های زیادی هستند که در جامعه جایگاهی دارند و ممکن است قشر جوان این سئوال برایش پیش بیاید آنها با پول، پارتی و چنین چیزهایی به موفقیت رسیده اند و ما در این برنامه از زبان هنرمندان بیان می کنیم علاوه بر تلاش و تخصص ، توسل و توکل هم نقش زیادی در موفقیت دارد. در واقع هدف ما از دعوت چهره های مشهور این است که نشان بدهیم امام رضا علیه السلام جایگاه زیادی در زندگی شخصی این افراد دارد.

صفری که برنامه  «تشرف»اش جزو بهترین برنامه های معارفی شده است گفت: در فصل جدید در نظر داریم در پایان هر برنامه با چند نفر از کسانی که دلنوشته‌هایشان با امام رضا علیه السلام را به شماره پیامک 3000014 برای ما فرستادند تماس تصویری برقرار کنیم تا بصورت زنده با امام رضا علیه السلام صحبت کنند و علاوه بر این از بین کسانی که تاکنون به مشهد مقدس نیامده‌اند به قید قرعه تعدادی را بعد از ایام کرونا به مشهد مقدس بفرستیم.

صفری همچنین از ادامه پخش برنامه تشرف در طول سال خبرداد و گفت: این برنامه بعد از ماه صفر هم هر چهارشنبه که روز زیارتی امام رضا علیه السلام است با هدف ترویج سبک زندگی رضوی ، حدود ساعت 20 بصورت زنده از پشت بام حرم رضوی از شبکه یک پخش می شود.

تهیه‌کننده  «تشرف» یادآورشد در فصل 1 و 2 این برنامه که با استقبال بی نظیر مردم رو برو شد چهره هایی چون مهدی رحمتی ، وحید شمسایی، علی مشهدی، دکتر محمد اصفهانی ، آریا عظیمی‌نژاد، نیما کرمی، مهران رجبی، سیدعلی صالحی، مجید اخشابی و... حضور داشتند و از کارشناسان مذهبی همچون حجت‌الاسلام رفیعی، حجت‌الاسلام شهاب مرادی و حجت‌الاسلام صادقی دعوت شده بود تا درباره نقش امام رضا علیه السلام در زندگیشان و همینطور و سبک زندگی و کرامات ایشان با مردم صحبت کنند.

صفری گفت: در فصل جدید هم که در 20 قسمت تهیه شده، قرار است از چهره‌های محبوب بازیگر، شاعر، مداح و کارشناس دعوت شود تا از ارتباطشان با امام رضا علیه السلام و همچنین حس و حال تشرف در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) صحبت کنند.

گفتنی است ویژه‌برنامه «تشرف» با مشارکت مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه یک سیما تدارک دیده شده است و از شنبه 12 تا 26 مهرماه مصادف با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) همه روزه از ساعت 18:10 تا ساعت 19 به صورت زنده از بارگاه منور رضوی و از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حرم امام رضا مجید صفری امام رضا علیه السلام برنامه تشرف شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • (عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود