Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران صبح امروز در شورای سالمندان خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما بر نیکی به والدین تاکید شده است، اظهار کرد: امروز در حوزه علوم روانشناسی رشته سالمند شناسی و سلامت سالمندان از رشته‌های تخصص‌های دانشگاهی است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید برای استفاده از ظرفیت معنوی سالمندان برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با این نگاه به امور سالمندان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جمعیت ١٠ درصدی کنونی سالمندان کشور اشاره داشت و افزود: طبق پیش بینی‌ها این رقم به ٢٠ درصد خواهد رسید و سطح زندگی کنونی به ویژه کم تحرکی این روند را تسریع می‌کند.

برادران تاکید کرد: از متولیان امر می‌خواهیم سند چشم اندازی برای مشخص کردن مسیر سال‌های آینده برای بهتر شدن شرایط سالمندان استان تهیه و ارائه کنند و در این راستا باید از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی بهره مند شویم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی انتقال ارزش‌ها را جزو وظایف آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: تکریم سالمندان باید به فرزندان آموزش داده شود.

وی افزود: احترام به سالمندان باعث هویت بخشی به جامعه می‌شود و تحقق این هدف مستلزم یک کار فرهنگی از سوی دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگ، آموزش عالی و آموزش و پرورش است.

برادران در انتها با تاکید بر لزوم ساخت دهکده ویژه سالمندان در خراسان شمالی گفت: این پروژه به عنوان اقدامی ماندگار برای سالمندان استان باید برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کد خبر 5039675

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی احمد برادران سالمندی سند سالمندی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیتکانلو خراسان شمالی لرزید

به گزارش قدس آنلاین براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت 15 و 37 دقیقه و 2۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • چرا ارتش‌ها نمی‌توانند به هوش مصنوعی اعتماد کند؟