Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@12:43:38 GMT

برندگان مسابقه عکاسی کلوز آپ (۲۰۲۰)

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۸۳۸۲

برندگان مسابقه عکاسی کلوز آپ (۲۰۲۰)

عکاس : گالیس هوارا - شیرجه‌زدن یک مارماهی در سواحل اندونزی عکاس : ماتیو فولکی - یک «بوفو بوفو» یا وزغ معمولی که روی آب یک چشمه در فرانسه شنا می‌کند عکاس : Bence Mate - پلیکان‌هایی که وسط دریاچه کرنیکی یونان تغذیه می‌کنند عکاس : مارک جیمز فورد - هنگام پیاده‌روی کنار میدان مواد مذاب در شهر Kalapana در منطقه PUNA جزیره هاوایی زیر پای عکاس مواد مذاب فوران می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس : میرکا ون رانسوود - قطرات روغن که روی آب به هم می‌پیوندند عکاس : خوان گونزالس - ساس‌های سوزنی در عکسی ضدنور عکاس : Emelin Dupieux مهمانی پروانه ها / باغی در فرانسه عکاس : سوتلانا ایواننکو - یک عنکبوت شناور که در استخری باتلاقی به دنبال طعمه است / پارک ملی روسیه عکاس : برنهارد شوبرت - عکاس این عکس را حین پیاده‌روی شبانه‌اش در پارک ملی کوبا گرفته است. در جزیره بورنئو، یک «گکو گربه‌ای» (نوعی مارمولک) زندگی می‌کند که به دلیل روشی که هنگام خواب دمش را دور خودش می‌پیچاند به گربه‌ای معروف شده است. عکاس : ادوین گیبرز - وقتی که رطوبت درون یک پنجره دوجداره شکسته گیر می‌افتد، بلورهای یخ تشکیل می‌شود. عکاس : Csaba Daroczi - عنکبوتی در باتلاق / منطقه‌ای محافظت‌شده در مجارستان. عکس: آندری ساویتسکی - عکس گرفته‌شده با دوربین یک تلفن همراه از بدن شگفت‌انگیز یک کرم شیشه‌ای

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عکس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟