Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست برای متهمان اصلی پرونده سرقت مسلحانه در استان قم و ساوه با عناوین محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین غریب در خصوص پرونده سرقت مسلحانه از طلا فروشی که در اردیبهشت 99 در قم رخ داد، بیان داشت: برای 4 متهم اصلی این پرونده به جرم محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار، قرار نهایی صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی به دیگر سوابق متهمان اشاره کرد و افزود: سرقت مسلحانه بانک صادرات ساوه شعبه آزادی، سرقت مسلحانه بانک صادرات ساوه شعبه شهید طالقانی، سرقت مسلحانه طلا فروشی خیابان 14 متری امام حسین در قم و سرقت مسلحانه طلا فروشی خیابان 20 متری شهید بهشتی در قم از جمله سرقت های مسلحانه این پرونده است.

غریب در ادامه گفت: متهمان این پرونده با صدور دستورات قضایی و تدابیر مأموران محترم نیروی انتظامی در تیرماه امسال در بخش نوبران شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر شدند و از محل مخفیگاه آنان، اسلحه کلاشینکف استفاده شده در سرقت، دو قبضه کلت کمری، تعدادی فشنگ جنگی و مقداری طلا کشف و ضبط شد.

دادستان قم استفاده سارقان از سلاح جنگی کلاشینکف، تیر اندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را از اقدامات مجرمانه این متهمان در این سرقت دانست و اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده با سرعت و قاطعیت با عناوین محاربه و سرقت مقرون به آزار در دستور کار شعبه 3 بازپرسی دادسرا قرار گرفت و پس از حدود سه ماه با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست آن صادر و به دادگاه ارسال شد.

دادستان قم همچنین بر اقدام قاطع و قانونی دادسرا با برهم زنندگان امنیت و آسایش جامعه تأکید کرد و ابراز داشت: شهروندان بدانند دستگاه قضایی در برخورد با سارقان مال و امنیت مردم با شدت و صلابت برخورد خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادستان کیفر خواست سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی