Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@00:26:20 GMT

دریافت کد بورسی با آپ آسان‌تر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۸۴۷۳

دریافت کد بورسی با آپ آسان‌تر شد

خبرگزاری آریا - با شروع به کار سیستم احراز هویت الکترونیکی در اپلیکیشن آپ، گرفتن کد بورسی برای علاقه‌مندان به بازار سرمایه آسان‌تر از گذشته شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت، در حالی که بارها شاهد اوج‌گرفتن شیوع کرونا بوده‌ایم، برخورداری از شرایط احراز هویت الکترونیکی electronic know your customer که با ekyc در اکوسیستم شناخته می‌شود، امتیاز مهمی برای سوپر اَپ‌ها به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا کاربران دیگر نیازی ندارند به طور مثال پس از ثبت نام سجام، برای احراز هویت به جدول بلندبالای نشانی کارگزاری‎ها نگاه بیندازند و یک آدرس را با محل کار یا زندگی خود وفق دهند.
در اپلیکیشن آپ که از ماه‌های گذشته، ثبت‌نام سجام امکان‌پذیر بود اکنون در صفحه دوم، گزینه‌ای به نام سجام و احرازهویت فعال است که کاربر صرفا در چند ثانیه می‌تواند کاری را انجام دهد که بدون این گزینه باید با صرف هزینه تردد، ایستادن در صف‌های طولانی و تحملِ ماندن در فضای بسته انجام می‌داد.
در احراز هویت الکترونیکی آپ، یوآیدی به عنوان پلتفرم نخست احراز هویت، همکاری دارد و هوش مصنوعی، مشخصات بیومتریک هر کاربر را ارزیابی، مقایسه و تایید می‌کند. به همین دلیل سرعت، دقت و مقیاس‌پذیری احراز و تایید هویت بهینه شده، هزینه‌های احراز و تایید هویت کاهش می‌یابد و مهم‌تر آنکه تهدیدات جدید کلاهبرداران در فضای مجازی کاهش چشمگیر می‌یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احراز هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

انتقاد شدید رئیس سازمان بورس از یک بند بودجه ای

قیمت دلار امروز چقدر شد؟   طلا ۱۸ عیار گران شد! 

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو به روز شدند 

چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می شود؟ 

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی  

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس  سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می شود!

 

   

دیگر خبرها

  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی