Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:21:58 GMT

کاویانپور: «یحیی» نماد مربیان ایرانی است

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۸۸۱۲

کاویانپور: «یحیی» نماد مربیان ایرانی است

«حامد کاویانپور» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برتری سرخپوشان برابر النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی را از سرخپوشان شاهد بودیم. پرسپولیس به لطف حضور نفراتی مانند گل‌محمدی، کریم باقری، حمید مطهری و افشین پیروانی شرایطش بهتر از هر سالی شده و در نتیجه هم شاهد موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی‌توان نقش برانکو را در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس نادیده گرفت چرا که او پایه‌گذار بود اما پرسپولیس به فردی نیاز داشت که بتواند این راه را ادامه دهد و هیچکس بهتر از «یحیی گل‌محمدی» نمی‌توانست چنین کاری را انجام دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که گل‌محمدی هم توانست از نظر فنی تیم را در بالاترین سطح خود نگه دارد و هم معنای تیم بودن و یک دست بودن را در پرسپولیس حفظ کند و با همین نتایج خوبی که تیم گرفت می‌بینیم که دوباره نشاط به جامعه برگشته است.

وی تصریح کرد: پیش از این هم تیم‌هایی مانند السد قدرتمند را از پیش‌رو برداشته بودیم و پیش‌بینی هم می‌شد که مقابل النصر به برتری برسیم.

پیشکسوت سرخپوشان اضافه کرد: در فاصله ۲ ساعت مانده به بازی، شوک بزرگی را به تیم دادن و «عیسی آل‌کثیر» که یکی از بازیکنان مهم تیم بود را محروم کردند. به طور حتم اگر در زمین بود، با توجه به قدرت پرسینگ او می‌توانستیم فشار روی دروازه حریف بیاوریم و در همان ۹۰ دقیقه کار را برابر حریف عربستانی تمام کنیم.

کاویانپور گفت:  «مهدی عبدی» هم جوان مستعدی است و به خوبی از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد استفاده می‌کند و آینده درخشانی در تیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من «یحیی گل‌محمدی» با عملکرد خوب،  ثابت کرد که با مربی ایرانی هم می‌توان در سطح بین‌المللی موفق بود. نباید ما با حضور چنین افرادی دنبال مربیان خارجی برویم و حتی برای تیم ملی از این افراد استفاده کنیم درست است که مربیان خارجی در مقطعی می‌آیند و مانند برانکو نتایج بسیار خوبی هم می‌گیرند و تاثیرگذار می‌شوند اما این مربی ایرانی است که برای تیم باقی می‌ماند و می‌تواند سال‌های سال این درخشش را حفظ کند. یحیی نماد موفقیت مربیان ایرانی است.

بازیکن اسبق تیم ملی همچنین خاطر نشان کرد: در فوتبال ایران استعدادهای زیادی داشتیم که چند نفر از آنها در حال حاضر در کادر فنی پرسپولیس هستند. یحیی در زمان بازیگری خود خصوصیات بارزی مانند بازی‌خوانی و شناخت از حریف داشت و این خصوصیات در زمان مربیگری هم به وی کمک شایانی کرد. از طرفی در کادر فنی،  حمید مطهری هم که از بهترین بازیکنان زمان خود بوده حضور دارد. در کنار آن‌ها «کریم باقری» تکمیل کننده پکیج موفقیت پرسپولیس است که هم بحث مدیریتی تیم را همراهی می‌کند و هم در بحث فنی به کادر فنی مشورت می‌دهد.

کاویانپور خاطرنشان کرد: این پرسپولیس نشان داده که با سایر تیم‌های ایرانی اختلاف زیادی دارد چرا که هم بازیکنان برای تیم غیرت می‌گذارند و هم کادر فنی به خوبی کارش را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: به خاطر نداشتن لابی در کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی متضرر شدیم و امروز هم خیلی تلاش کردند تا به تیم ضربه بزنند اما تلاش و غیرت بازیکنان و کادر فنی موجب شد تا آنها ناکام بمانند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس حمید مطهری کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاصی ایرنا النصر عربستان حامد كاويانپور یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حمید مطهری کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاصی ایرنا النصر عربستان حامد كاويانپور یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس حمید مطهری کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاصی ایرنا النصر عربستان حامد كاويانپور یحیی گل محمدی اخبار کنکور کادر فنی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند

به گزارش ورزش سه در شرایطی که پرسپولیس برای تداوم حضورش در کورس قهرمانی با استقلال در لیگ از سد سپاهان رده سومی بگذرد همچنان خبری از دو بازیکن مهم این تیم در تمرینات نیست.
تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که باز هم بیرانوند و عالیشاه کارهای اختصاصی‌شان را دنبال کردند و با این شرایط  شاید کاپیتان سرخ‌ها هم مثل دروازه‌بان ملی پوش‌شان به بازی چهارشنبه نرسید.
بازیکنان پرسپولیس  از ساعت 17 امروز کار خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند و پیش از شروع تمرین ، اوسمار ویرا برای دقایقی با آنها صحبت کرد.
تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

طبق اعلام رسانه رسمی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.
پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.دیدار پرسپولیس - سپاهان  هم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه