Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی امروز در توئیترش، نوشت: فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 در روز شنبه 19 دسامبر (29 آذر ماه) در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران خواهد بود. فدراسیون ایران و کمیته پزشکی AFC باید اقدامات بهداشتی برای سلامت هواداران و بازیکنان برعهده بگیرند. 75 درصد قطر میزبان ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه شرق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تمجید از رسن پرداخت و نوشت: بشار رسن بهترین بازیکن لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیاست. او در راهیابی پرسپولیس به فینال آسیا نقش کلیدی داشت. برانکو در زمان حضورش در الاهلی درخواست کرد که با این بازیکن قرارداد امضا کنند اما منصور بن مشعل نپذیرفت چون به دنبال آرزوهای بلند مرتبه بود!! امیدوارم الاهلی در آینده با رسن قرارداد امضا کند.

پرسپولیس شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل النصر در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید تا برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

این ادعای خبرنگار عربستانی درحالی است که پیش از این رسانه های قطر از میزبانی دوحه در فینال لیگ قهرمانان خبر داده بودند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2020 فینال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم

سال 2007 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2006/07، دو تیم میلان و منچستریونایتد در شب بارانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با گل های کاکا، سیدورف و جیلاردینو به سود میلان به پایان رسید.

دانلود (28.6MB)

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند