Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری مسئول کتابخانه شهید باهنر کندوله در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: بی توجهی به پرسشگری امروزه به عنوان یکی از معظلات و بحران‌های درسی واجتماعی جوامع مختلف شناخته می شود که دربسیاری ازموارد می تواند موجب  تعادل درامر تحصیل شود.

او بیان کرد: زمانی که پروژه‌ای در سطح کشور برگزار می شود خصوصا که جامعه هدف آن حساس‌ترین قشرجامعه باشدقطعا بایداهداف بسیارمهم  وموثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیری ادامه داد: همان طور که از نام آن پیداست، پرسش مهر مربوط به سال تحصیلی جدید است که یک پرسش ازطرف ریاست جمهوری مطرح می شود ودانش آموزان سراسرکشور باید به آن جواب دهند ودرنهایت به بهترین پاسخ جایزه‌ای تعلق می گیرد.

او گفت: بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری، با این سوال که" آیا محیط مدرسه برای شما شاد ودلپذیر ودلخواه است؟ واگراین هست شمابنویسید چه کارکنیم که این محیط شاداب تر، دلپذیرتروبرای شما محیطی امن ترباشد که بیشتردوست داشته باشید؟
مسابقه مذکور درقالب داستان نویسی، نقاشی، وخطاطی برگزار شد.

امیری بیان کرد: کتابخانه شهید باهنر کندوله تصمیم گرفت مرجع ومکانی برای تشویق اعضا به شرکت در این مسابقه شود و با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های داستان نویسی فن این رشته را آموزش داد ودر این میان فاطمه امیری نوجوانی که خود نویسندگی می کند وازکودکی باکتاب وقلم مانوس است که حضور فعالی در کتابخانه دارد وسفیر کتابخوان ومروج دوستانش برای آشتی با کتاب است توانست رتبه اول را در منطقه دینور وهمچنین اول استان را در زمینه داستان نویسی کسب کند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های کرمانشاه فعالیت های فرهنگی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در این فهرست وجود دارد .

مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند