Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر انور اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس این طرح تمام استعلامات ارزیابی وسع مراجعین از طریق سامانه رفاه وزارت کشور انجام و افراد در دهک‌های یک تا سه به صورت رایگان، افراد دهک چهارم با پرداخت ۵۰ درصد از حق بیمه و سایر افراد جامعه نیز که از توانایی مالی لازم برخوردار هستند بطور کامل حق بیمه پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان کردستان تاکنون ۱۸۱ هزار مورد ارزیابی وسع مراجعان انجام شده و از این تعداد ۱۳۰ هزار دفترچه بصورت رایگان و ۵۰ هزار دفترچه بیمه نیز با پرداخت حق بیمه برای متقاضیان صادر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان یادآور شد: براساس قانون در زمینه زیرپوشش قرار دادن افراد فاقد بیمه یک اجبار وجود دارد و خود افراد باید به مراکز بیمه مراجعه کرده و ظرف مدت ۶ ماه فرصت دارند زیرپوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

وی افزود: در استان کردستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد بیش از ۵۵۰ هزار نفر ساکن روستاها هستند و بیش از دو هزار بیمار خاص نیز تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.

طرح پوشش اجباری بیمه سلامت از سوم آبان همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شده و در این طرح تمام افراد فاقد هر نوع بیمه، زیرپوشش بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها کردستان بیمه سلامت بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بیمه سلامت بهداشت و سلامت کردستان بیمه سلامت بهداشت و سلامت اخبار کنکور بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور طی روزهای ششم تا دهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در پایان پنج روز تلاش نتایج زیر برای استان کردستان بدست آمد:

آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره

کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره

ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره

آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز

ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز

گفتنی است؛ مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسورهای کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

کد خبر 6095516

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان