Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر صبح امروز با حضور نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بهزیستی بوشهر کلنگ مرکز مراقبتی و توانبخشی «فرزندان من» بر زمین زده شد.

محمدعلی فقیه صبح یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ در آیین کلنگ‌زنی مجتمع توانبخشی «فرزندان من» عنوان کرد: موسسه خیریه توانبخشی نرگس بوشهر فعالیت خود را از سال ۸۶ آغاز کرده است، و از سال ۸۹ نیز مرکز فرزندان من ذیل این موسسه تاسیس شد که نگهداری از دختران معلول بالای ۱۴ سال است که با مشارکت یک چهارم هزینه دولت به عنوان یارانه و بقیه هم مردم و خیران کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر مرکز در ساختمان استیجاری مستقر است و به دلیل مسائل ایمنی ساختمان و غیراستاندارد بودن ایجاد نگرانی کرده است. پروژه حاضر با زیربنای ۶۴۰ متر و متراژ ۸۸۰ متر برنامه‌ریزی شده و در سه طبقه خواهد شد.

صاحب امتیاز موسسه خیریه توانبخشی نرگس بوشهر گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قول همکاری داده است و ان‌شالله خیرین دیگر نیز کمک کرده و با جلب کمک های مردمی این مجموعه راه‌اندازی شود. با معرفی خیرین محترم به بانک، با توجه به پیشرفت کار به آنان تسهیلات برای کمک به پیشبرد طرح اعطا خواهد شد.

فقیه با تاکید بر اهمیت جلب کمک‌های مردمی خاطرنشان کرد: با مراجعه خیرین و معرفی به بانک، تسهیلات ۴ درصد پرداخت می‌شود.

این خیّر بوشهری گفت: بیش از یک دهه است که مراکز خیریه و توانبخشی ما در حوزه‌های پزشکی، فیزیوتراپی، و کلاس های حرفه‌ای فعالیت می‌کند و خدمات شبانه‌روزی به ۵۰ نفر دختر معلول ذهنی بالای ۱۴ سال ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدعلی فقیه بانک قرض الحسنه مهر ایران مجلس شورای اسلامی فرزندان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903220

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان