Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گروه مطالعات آب های سطحی شرکت آب منطقه ای گلستان از وقوع رگبار های نقطه ای و احتمال وقوع سیلاب های ناگهانی از امروز تا چهارشنبه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد حسینیه اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان گلستان ، از عصر یکشنبه13 مهر99 تا چهار شنبه 16 مهر99 ، سامانه بارشی ، رگبار و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی ، پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افزود : با توجه به ماهیت بارش های فصلی ، احتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل ها و افزایش نسبی سطح آب رودخانه ها وجود دارد لذا شرکت آب منطقه ای گلستان از هم استانی های عزیز و گردشگران محترم خواهشمند است در حاشیه رودخانه های دایمی و فصلی استان توقف نکنند و از نزدیک شدن به رودخانه ها ، مسیل ها ، مخازن سدها و مناطق مستعد وقوع سیل ، خودداری نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی وقوع باران و راه افتادن سیلاب و پر شدن کانال‌های آب و سدهای این شهر و پرآب شدن رودخانه کر، ۴ نفر در نقاط مختلف مرودشت جان باختند.

ابتدا سرهنگ فرشید زینلی عصر یکشنبه بیان کرد: عصر ۱۴ اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۳ کودک در کنار کانال مشغول بازی بوده‌اند که به دلیل بی‌احتیاطی به درون آب سقوط و غرق می‌شوند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان توسط عوامل امدادی از آب خارج شد، با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند.

در حادثه‌ای دیگر و در کامفیروز نیز پسر ۹ ساله ساکن شهر خانیمن کامفیروز جمعه حین توپ‌بازی در کنار رودخانه کر در تلاش برای بیرون آوردن توپ خود از درون رود کر به داخل رودخانه می‌افتد و آب وی را می‌برد.

بنا به اعلام مقامات محلی و درمانی پس از بیرون آوردن پیکر وی از آب، تیم درمانگاه و اورژانس کامفیروز در پی احیا ریوی وی برمی‌آید اما پسر ۹ ساله به دلیل افت شدید ضریب هوشی فوت می‌کند.

کد خبر 6097575

دیگر خبرها

  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند