Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر فولادی با بیان اینکه در دفاع مقدس تمام نیروها با خلوص نیت و بدون هیچ چشمداشتی در جبهه ها حضور داشتند گفت: اخلاص مهمترین مولفه کاربردی دفاع مقدس در جامعه امروز است.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد چهل سالگی دفاع مقدس گفت: کلمه چهل در آیین اسلامی کلمه مقدسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل سالگی نشانه و نمادی از پختگی است و همان گونه که پیامبر اکرم (ص) در چهل سالگی به بعثت رسیدند، سفارش شده  که اگر می خواهید کاری در وجود شما نهادینه شود، 40 شبانه روز آن را تکرار کنید.

 

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: 40 عدد مقدسی در دین اسلام است و اکنون با گذشت چهل سال از شروع جنگ تحمیلی، در طی این مدت نسل اندر نسل تجربیات و خاطرات جنگ از گذشتگان به نسل های جدید رسیده و این پختگی و تجربه بسیار خوب و ارزشمند از دفاع مقدس برای ما به یادگار مانده است که امیدواریم بتوانیم روز به روز این تجربیات را بهتر از گذشته به نسل جدید منتقل کنیم.

 

 امیر فولادی با بیان اینکه تجربیات دفاع مقدس برای همیشه ماندگار است، اظهار کرد: اخلاص یکی از مهمترین مولفه های کاربردی دفاع مقدس در جامعه امروز است. در زمانی که جنگ بود، مردم، فرماندهان، مسئولان و همه و همه به صورت کاملا مخلصانه بدون هیچ چشمداشت و کسب اعتباری برای موقعیت شغلی خود در صف اول جبهه قرار داشتند و هیچ کس برای کسب موقعیت و جاه و مقام کاری نمی کرد.

 

 وی یادآور شد: تمام نیروها با نیت اخلاص و با تقدس در جبهه ها حضور می یافتند و خلوص نیت کاملی در جبهه ها حاکم بود. امیدواریم این خلوص نیت نیز امروز در وجود مردم و به خصوص در میان مسئولان باقی باشد تا بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم.

 

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: اخلاص یکی از مهمترین درس های چهل سالگی دفاع مقدس است که می تواند به عنوان درسی بزرگ در حل مشکلات امروز کشور به صورت کاربردی مورد بهره برداری قرار گرفته و سرلوحه همه ما در جامعه قرار یگیرد.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخلاص جامعه دفاع مقدس دفاع مقدس چهل سالگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه