Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این گزارش شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا با نگاه عمیق به تجربه دنیای پیرامون بانک مجازی و همچنین بررسی ماموریت‌های بانک‌های مجازی و خاستگاه‌ آنها، وضعیت فعلی و آتی بانک مجازی در ایران را به تفصیل مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ارتباط فردا، این گزارش به سناریوهای آینده بانک مجازی در ایران (افق ۱۴۱۰)  پرداخته و چهار سناریو محتمل (آرمان شهر همینجاست، گرگ وال استریت، دود از کنده بلند میشه و بازگشت بروسلی) را تبیین می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود نسخه PDF سناریوهای بانک مجازی در ایران (افق ۱۴۱۰)

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتباط فردا بانک مجازی در ایران سناریو آینده بانک مجازی در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • تصاویر و مستندات جدید از نیکا شاکرمی به روایت خبرگزاری قوه قضاییه/ هشدار؛ تصاویر ناراحت‌کننده است
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • گزارش یک مرگ؛ تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی +عکس و فیلم
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم