Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رئیس‌جمهور آذربایجان با اعلام خبر تسلط ارتش این کشور بر هفت روستا در نزدیکی منطقه قره‌باغ، گفت این مناقشه باید هم‌اکنون حل شود زیرا یک ۳۰ سال دیگر برای صبر کردن، فرصت ندارند.

به نوشته فارس از خبرگزاری «تاس»، علی‌اف در این باره گفت ارتش آذربایجان روز شنبه هفت روستا را از اشغال نیروهای ارمنستانی آزاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز نوشت که وی در مصاحبه با شبکه «الجزیره» از تلاش‌های ادعایی گروه مینسک در سازمان همکاری‌های امنیتی اروپا برای برقراری آتش‌بس در قره‌باغ انتقاد کرد.

بر این اساس، رئیس‌جمهور آذربایجان توضیح داد: «یکی از دلایل پشت نبرد کنونی این است که میانجی‌ها بر اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل اصرار نکرده و فشاری برای آن نمی‌آورند».

علی‌اف با تاکید بر اینکه مناقشه با ارمنستان بر سر قره‌باغ باید هم‌اکنون حل شود، افزود: «ما دیگر وقت نداریم که یک ۳۰ سال دیگر نیز صبر کنیم».

وی پیشتر در صفحه توئیتر خود نوشته بود: «امروز ارتش آذربایجان، پرچم آذربایجان را در "ماداگیزه" (ماداگیس) به اهتزاز درآورد. ماداگیزه متعلق به ماست».

این در حالی است که درگیری نظامی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره‌باغ کوهستانی وارد ششمین روز خود شده و دو طرف طی این مدت، یکدیگر را به آغاز درگیری متهم کرده‌اند و بر اثر این درگیری ده‌ها نفر از دو طرف کشته یا زخمی شده‌اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: الهام علی اف مناقشه قره باغ قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت

پس از گل دوم بایرلورکوزن درگیری ای بین بازیکنان دو تیم رخ داد که در این ویدیو مشاهده می کنید.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام گرفتن از زالو
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت