Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:35:06 GMT

موکب های قزوین هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی توزیع کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۹۸۸۳

موکب های قزوین هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی توزیع کردند

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا امسال موکب‌های ما در مرز عراق فعال نیستند و تنها چهار موکب در استان در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر، موبایل و تبلت دانش آموزی و برای دریافت نذورات ساخت حرم امام حسین (ع) و ارایه خدمات بهداشتی به محرومان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد کبودوند افزود: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، تمام موکب داران استان فراخوان و توجیه شدند تا حضوری در ایام اربعین در کشور عراق نداشته باشند و  این در حالی است که این افراد با بزرگ منشی تقاضای ستاد را پذیرفتند و هیچ درخواستی مبنی بر اعزام غیرقانونی به مرزها را شاهد نبودیم.
این مسوول با اشاره به شرایطی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در قزوین به وجود آمده و آموزش دانش‌آموزان را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار داشت: تاکنون ۱۱۴ بسته لوازم التحریر و تبلت هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت آماده توزیع شده است.
کبودوند اضافه کرد: با توجه به شرایط امسال، پویش زیارت اربعین در منازل و پشت‌بام‌ها در قزوین راه اندازی شده است.

برچسب‌ها موکب اربعین استان قزوین اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین استان قزوین اربعین موکب اربعین استان قزوین اربعین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس