Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@02:52:50 GMT

سیل و طوفان در فرانسه و ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۹۹۴۹

طوفان و بارندگی سیل آسا در مرز فرانسه و ایتالیا موجب تخریب پل‌ها، انسداد جاده‌ها و قطع راه‌های ارتباطی میان شهر‌ها و روستا‌ها شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیل و طوفان " الکس "در فرانسه و ایتالیا تاکنون سه کشته و ۲۵ ناپدید برجای گذاشته است.   در جنوب شرقی فرانسه و در منطقه کوهستانی مجاور شهر نیس، در مدت ۱۲ ساعت، میانگین یکساله باران باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از صد خانه در شهر نیس تخریب شده، یا به شدت آسیب دیده است.

ساکنان مناطق سیل زده در فرانسه برق و آب آشامیدنی ندارند.   شهردار «نیس» گفته: این شهر با مرگبارترین طوفان در قرن اخیر مواجه شده. به علت اینکه مناطق برای مقابله با طوفان آمادگی نداشتند، میزان خسارت افزایش یافته است. نخست وزیر فرانسه درباره افزایش تعداد جان باختگان ابراز نگرانی کرد.   در شمال غرب ایتالیا، بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته به رقم کم سابقه ۶۳۰ میلیمتر رسیده است.   آب در رودخانه «پو»، طولانی‌ترین رودخانه این کشور ۳ متر بالا آمده است. رئیس منطقه پیدمونت از دولت خواست در این منطقه وضع اضطراری اعلام کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • (ویدئو) وقتی طوفان شدید به یک قطار رسید
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • لیونی: از زمان عملیات طوفان الاقصی اسرائیل در حال سقوط آزاد است
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان