Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عباس نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این خبر اظهار داشت: از ۲۶ سازمان فعال در این زمینه ۲۲ تشکل به ثبت رسیده و چهار تشکل هنوز به ثبت نرسیده است که این تعداد در روند ثبت قرار داشته و به دنبال تایید مجوز از سوی مراجع ذی صلاح هستند.
مدیرکل حفاظت  محیط زیست قزوین اظهار داشت: البته مدت زمان پروانه صادر شده برخی از تشکل های به ثبت رسیده هم به پایان رسیده است و باید هر چه سریعتر اقدام به تمدید آن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عمده فعالیت های سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست، افزود: کمک به حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی، حمایت از گونه های گیاهی و جانوری، بهینه سازی مصرف انرژی، حفاظت از باغستان ها، حفاظت از جنگل ها و مراتع، آب، تالاب و غیره از جمله مهم ترین فعالیت های سازمان های مردم نهاد زیست محیطی است.
این مسوول خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، آموزش، برگزاری همایش های مختلف روش هایی است که این سازمان ها در زمینه کمک به حفظ محیط زیست انجام می دهند.
عباس نژاد تصریح کرد: این تشکل ها در برخی از مناطق به صورت محلی و در بعضی از مناطق به صورت شهرستانی و در برخی از مناطق هم به صورت استانی و ملی فعالیت می کنند و اداره کل حفاظت از محیط زیست استان هم در زمینه توانمند سازی این تشکل ها و اجرای روش های مناسب تر در زمینه های آموزشی و پژوهشی به آنها کمک می کند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین خاطرنشان کرد: محیط زیست گستره وسیعی دارد و نیروی انسانی موجود در این اداره کل نمی تواند نیاز تمام استان را تامین کند، به همین دلیل حضور چنین تشکل هایی می تواند کمک شایانی رابرای حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست سازمان های مردم نهاد استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست سازمان های مردم نهاد استان قزوین سازمان حفاظت محیط زیست سازمان های مردم نهاد استان قزوین اخبار کنکور مردم نهاد محیط زیست سازمان ها تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد