Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی از معرفی اعضای هیئت علمی جایزه ادبی جلال تا پایان هفته خبر داد و گفت:‌ کتاب‌ها تجمیع شده و آماده داوری است. - اخبار فرهنگی -

بهروز جلالی، مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از انتخاب اعضای هیئت‌ علمی این دوره جایزه ادبی جلال آل احمد خبر داد و گفت:‌ اکنون در مرحله نهایی انتخاب هستیم و این هفته اسامی اعضای هیئت علمی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ کتاب‌های منتشر شده در سال 98 به صورت کامل تجمیع شده است و در اولین فرصت فراخوان جایزه را اعلام خواهیم کرد. با صدور احکام اعضای هیئت علمی داوران نیز مشخص شده است و فرآیند داوری آغاز می‌شود.

 وی درباره مشخص شدن میزان نقدی جایزه برای این دوره نیز گفت: طبق ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی میزان جایزه نقدی جلال باید هم‌تراز جایزه کتاب سال باشد،‌ اما مشکل اینجا است که ابتدا جایزه جلال برگزار می‌شود و بعد جایزه کتاب سال. پیشنهاد ما این است که جوایز معاونت فرهنگی هم‌تراز هم شوند. به علاوه اینکه جوایز بخش‌های جنبی نیز قانومند شود.

پیشنهاد ایجاد تغییرات ساختاری در جایزه ادبی جلال به شورای عالی انقلاب فرهنگی

جلالی در پاسخ به اینکه پیشنهاداتی که برای تحولات ساختاری در جایزه جلال مکتوب شده بود،‌ به نتیجه رسیده است یا خیر،‌ گفت: این پیشنهادات هنوز در مرحله حذف و اضافات است و به معاونت فرهنگی ارسال نشده است،‌ برای این دوره که بسیار بعید است اجرایی شود،‌ اما امیدواریم از دوره بعدی اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایزه جلال آل احمد کتاب و ادبیات جایزه جلال آل احمد کتاب و ادبیات جایزه ادبی جلال اعضای هیئت هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»

رئیس ­جمهور ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، از سوی سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، به شرح زیر خطاب به «وزارت آموزش و پرورش»، «دانشگاه فرهنگیان» و «هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی» ابلاغ شد:

«ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رئیس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان (نایب رئیس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا نماینده تام‌الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

کد خبر 749968

دیگر خبرها

  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • بحران ادبیات داریم
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی