Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق شیاطین سرخ معتقد است که تیمش به جای تمرکز روی خرید بال انگلیسی بوروسیا دورتموند بهتر است مهاجم انگلیسی تاتنهام را بخرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که منچستریونایتد برای رسیدن به جیدون سانچو بال انگلیسی بوروسیا دورتموند لحظه شماری و آرزو می‌کند که مدیران باشگاه آلمانی از موضع خود کوتاه بیایند و برای فروش بازیکن‌شان تخفیف بدهند، وین رونی کاپیتان سابق شیاطین سرخ به آنها توصیه کرد که تمرکز خود را روی خرید هری کین قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک روز دیگر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا باقیست و شایعه تلاش منچستریونایتد برای خرید سانچو ادامه دارد، بازیکنی که دورتموند حاضر نیست او را زیر 100 میلیون پوند بفروشد. رونی اما به من‌یونایتدی‌‌ها پیشنهاد کرد که اگر قصد دارد چنین رقمی را برای خرید یک بازیکن هزینه کنند بهتر است که برای جذب کاپیتان 27 ساله تاتنهام و تیم ملی انگلیس باشد.

رونی در ستون خود در نشریه تایمز انگلیس نوشت: جیدون سانچو بازیکن طراز اولی است اما من برای من عجیب است که منچستریونایتد او را در صدر فهرست بازیکنان مورد نظرش قرار داده است. نمی‌دانم چرا باشگاه قصد دارد نزدیک به 100 میلیون پوند برای جذب کسی که مشابه آن را در ترکیبش دارد خرج کند؟ یونایتد الان مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال را دارد. در ضمن با ورود سانچو منچستریونایتد با میسون گرینوود چه کار خواهد کرد، کسی که دقیقاً در همان پستی بازی می‌کند که سانچو قرار خواهد گرفت و با او همسن هم هست. من اگر باشم این پول را صرف خرید هری کین می‌کنم. بله، گرفتن کین از تاتنهام کار سختی خواهد بود و شاید غیرممکن به نظر برسد اما یونایتد باشگاهی است که همیشه باید سعی در جذب بهترین بازیکنان داشته باشد و کین هم دقیقاً همان بازیکنی است که اولگنار سولسشایر نیاز دارد، مانند ارلینگ هالند که یونایتد سال پیش او را از دست داد، منظورم یک مهاجم نوک تمام عیار است. داشتن کین، هالند یا یکی مانند روبرت لواندوفسکی به رشفورد و مارسیال اجازه می‌دهد که آزادانه‌تر در پست‌های مختلف زمین حرکت کنند و دیگر محدودیتی نداشته باشند.

منچستریونایتد در جذب سانچو ناکام ماند/ دورتموند رسماً از فروش ستاره انگلیسی منصرف شد

رونی ادامه داد: این جابجایی برای خود رشفورد و مارسیال هم بهتر خواهد بود چون آنها می‌توانند از هری کین چیزهای زیادی یاد بگیرند همانطور که من از رود فن‌نیستلروی چیزهای زیادی آموختم، البته شیوه‌های متفاوتی برای بازی در پست آنها وجود دارد و من فکر می‌کنم که در حال حاضر لیورپول با روبرتو فیرمینو دارد بهترین استفاده را از یک مهاجم نوک کاذب انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند تاتنهام وین رونی منچستریونایتد دورتموند تاتنهام وین رونی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ سومین سرمربی که دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند

ترزیچ با دورتموند دست به کار مهمی زد

طرفداری | پس از کلوپ و هیتسفلد، ادین ترزیچ سومین مربی‌ای به حساب می آید که دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رساند. 

دورتموند با حذف پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی به فینال لیگ قهرمانان فصل 2023/24 راه یافت. به گزارش Squawka، ادین ترزیچ سومین مربی‌ای لقب گرفت که این باشگاه آلمانی را به فینال چمپیونزلیگ می رساند. قبل از او اوتمار هیتسفلد در سال 1997 و یورگن کلوپ در سال 2013 این کار را انجام داده بودند. باید دید زنبورها با ترزیچ می توانند دومین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را کسب کنند یا نه. 

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • حمله تند گزارشگر سرشناس فرانسوی به امباپه: «نگویید بهترین دنیا است؛ هیچ کاری نمی کند!»
  • سانچو در ومبلی؛ تن هاخ شاید به آنجا نرسد!
  • ماشین بنز لهجه کنی‌ها را تغییر داد! |ماجرای کدخدای پونک و ماشین‌هایش
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس
  • ادین ترزیچ سومین سرمربی که دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست