Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:43:07 GMT

شب خوب فوتبال ایران در استوری‌ ستاره‌ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۰۴۳۴

شب خوب فوتبال ایران در استوری‌ ستاره‌ها (عکس)

برتری پرسپولیس در فینال غرب آسیا، باعث واکنش های زیادی در فضا مجازی شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک شب به یادماندنی، با برتری در ضربات پنالتی مقابل النصر عربستان، توانست راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شود و حالا این تیم در انتظار برگزاری دیدارهای شرق آسیاست تا دیگر تیم فینالیست این دوره از رقابت ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برتری پرسپولیس مقابل النصر باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شد که با یکدیگر آنها را مرور می کنیم.

 


علی پروین اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز با انتشار عکسی از بازیکنان پرسپولیس نوشت: تبریک به هواداران ،کادر فنی‌و بازیکنان با غیرت پرسپولیس
یک قدم تا قهرمانی‌ آسیا

 

مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس هم ضمن تبریک این پیروزی بزرگ، نوشت: تبریک به همه کسانى که پرسپولیس رو عاشقانه دوست دارند.
قبل از بازى گفته بودم که برد امروز لذت دیگه اى داره✌️????
تبریک به یحیى عزیز و کادر تمام ایرانى ما و بازیکنان با غیرت و همه عزیزانى که زحمت کشیدند????????
این شادى حق هواداران پرسپولیسه که در تمام شرایط از تیم حمایت کردند.
شاد باشید و مبارک هممون باشه.
به امید قهرمانى ❤️????

 

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران هم با انتشار یک استوری، رسیدن پرسپولیس به فینال را تبریک و به اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم خسته نباشید گفت.

 

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس نیز در اینستاگرامش نوشت: تبریک جانانه میگم به تمامی بازیکنان و کادر فنی که غیورانه جنگیدند و تلاش کردند
تصمیمات ناجوانمردانه غیرفوتبالی هم نتوانست فینال آسیا را از پرسپولیس بگیرد
قهرمانی آسیا لیاقت این تیم است

 

احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران نیز با انتشار یک ویدیو در استوری اینستاگرامش، در شادی هواداران پرسپولیس سهیم شد.

 

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی تیم زووله هلند نیز با انتشار یک استوری ضمن تبریک برد پرسولیس نوشت: یه روز خوب برای فوتبال ایران

 

مرتضی پورعلی گنجی بازیکن جدید تیم شنژن چین هم در اینستاگرامش این پیروزی را به سرخپوشان تبریک گفت و آرزو کرد پرسپولیس به قهرمانی آسیا برسد.

 

شهریار مغانلو مهاجم جدید تیم سانتاکلارای پرتغال ضمن تبریک پیروزی پرسپولیس در مقابل النصر، این برد را به طور ویژه ای به هم تیمی سابقش یعنی سیامک نعمتی تبریک گفت.

 

شجاع خلیل زاده نیز در اینستاگرامش نوشت: غیرت و تعصب رو نمیشه با پول خرید. با دستای خالی بدون پول تا اینجا به عشق شما بازی کردیم❤️شما پول دارید ولی ما غیرت ایرانی داریم. مرسی از‌ دعای تمام هواداران عزیز. دست تک تک بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات و همه اعضای پرسپولیس بزرگ درد نکنه. این بازیکنان لایق بهترینها هستند. هیچوقت غر نزدیم و فقط تلاش کردیم که با دعای شما به ثمر نشست. جای عیسی عزیز هم خالی❤️❤️

 

علیرضا بیرانوند نیز همچون ترابی که چند وقتی است از پرسپولیس جدا شده، این پیروزی بزرگ را به هم تیمی های با غیرتش تبریک گفت.

 

مهدی ترابی که به تازگی از جمع سرخپوشان جدا شده نیز به هم تیمی های سابقش تبریک گفت.

 

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش، صعود سرخپوشان به دیدار فینال را تبریک گفت.

 

حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس نیز فیلمی از شادی بازیکنان این تیم در رختکن منتشر کرد. کنعانی در ادامه نوشت: تبزیک به همه. سخت بود ولی ما سخت تر.  ده نفره بودیم ولی تجربشو داشتیم.  خسته بودیم ولی عشق پرسبپولیس و داشتیم.  عشق هوادارا رو.  تقدیم به همه خدایا شکرت . میریم واسه فینال.

 

محمد انصاری مدافع مصدوم پرسپولیس هم با انتشار یک استوری، این پیروزی را تبریک گفت.

 

کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس نیز با انتشار عکسی از تیم پرسپولیس نوشت: خدارو صد هزار مرتبه شکر گوارای وجودتون❤️

 

میلاد سرلک هافبک جدید سرخپوشان نیز نوشت: خدایا سپاس ♥️????????
این برد تقدیم به هواداران پرسپولیس و مردم عزیز ایران♥️????????

 

 

مهرداد محمدی بازیکن تیم العربی قطر نیز با انتشار یک استوری، پیروزی سرخپوشان را تبریک گفت.

 

مهدی رجب زاده بازیکن سابق ذوب آهن که قبلا شاگر گل محمدی بوده، ضمن تبریک این پیروزی به یحیی، نوشت:
بسم رب الحیدر#30 #مهدی
موقت
تبریک به همه مردم و مجموعه پرسپولیس ایران که باعث غرور و افتخار ملت ایران و پرچم زیبایی سه رنگ کشورمون شدن.
آفرین به غیرت و تعصب ایرانی که با توجه به مشکل بزرگی که یک ساعت قبل از بازی به وجود آوردن مردونه جنگیدن و حقشون رو گرفتن.
ماشاءالله به آقا یحیی عزیز که قطعاً بهترین مربی آسیاست.
به امید قهرمانی پرسپولیس ایران....

 

حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی سایپا که در کافه رستوران خودش نظاره گرد این دیدار بود، کلیپی از لحظه پنالتی آخر پرسپولیس و شادی افراد حاضر در کافه را منتشر کرد.

 

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران اسطوره فوتبال ایران انتشار یک استوری نیز با انتشار پرسپولیس نیز تبریک گفت ضمن تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند. با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛ با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس