Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@17:38:47 GMT

خبری عجیب درباره خرید جدید آبی ها

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۰۸۲۴

خبری عجیب درباره خرید جدید آبی ها

در حالی که سعید صادقی هفته گذشته با گل‌گهر سیرجان قرارداد بست، اما همچنان در تمرینات شهرخودرو حضور پیدا می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از استراحت چند روزه بعد از اتمام رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان سیدمهدی رحمتی از روز چهارشنبه تمرینات خود را در زمین منزل‌آباد برای حضور در لیگ بیستم آغاز کردند، اما شروع تمرینات شهرخودرویی‌ها حواشی‌ای را هم به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاضی مهاجم باتجربه شهرخودرو که از نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم به این تیم بازگشت، در تمرینات حضور ندارد و گویا با مسئولان باشگاه برای جدایی از جمع شاگردان رحمتی به توافق رسیده تا پس از سرلک، مرادمند، آقاجانپور، شاکری و صادقی دیگر بازیکن جداشده از شهرخودرو، محمد قاضی باشد. همچنین محمدرضا خلعتبری وینگر سرعتی و باتجربه شهرخودرو هم با شروع تمرینات این تیم، در مشهد حضور پیدا نکرده و گویا به دنبال توافق با فرهاد حمیداوی برای جدایی از شهرخودرو است. از تراکتور و ذوب‌آهن به عنوان دو مقصد احتمالی وینگر سرعتی عنابی‌پوشان یاد می‌شود و گویا خلعتبری هم در لیگ بیستم در تیم شهرخودرو نخواهد بود. اما اتفاق جالب در تمرینات شهر خودرو، بازگشت سعید صادقی وینگر چپ این تیم است. در حالی که صادقی هفته گذشته با گل‌گهر سیرجان قرارداد بست، اما همچنان در تمرینات شهرخودرو حضور پیدا می‌کند. دلیل حضور سعید صادقی هم این است که باید مبلغی را به عنوان پول رضایتنامه پرداخت کند، اما هنوز این کار را انجام نداده و به همین دلیل کادر فنی شهرخودرو از صادقی خواسته به مشهد برگردد و در تمرینات شرکت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو سعید صادقی سعید صادقی شهرخودرو لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد