Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی پلیس پیشگیری با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، محورهای مواصلاتی منتهی به مرز عراق به صورت شبانه روزی پایش و از تردد به سمت مرزها ممانعت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار "مهدی معصوم بیگی"  ضمن تسلیت مناسبت‌های ایام پایانی ماه صفر؛ اربعین حسینی(ع)، رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اظهار داشت: امنیت و سلامت دو رکن اساسی پیشرفت و توسعه در هر کشور محسوب می شوند و اهمیت این دو رکن تا اندازه ای است که پیامبر رحمت و مهربانی نیز از آن ها به عنوان دو نعمت مجهول یاد کرده اند بنابراین باید قدر و ارزش برخورداری از این دو موهبت الهی را بدانیم و با عمل به مسئولیت اجتماعی برای پایداری و حفظ آن با اتحاد و همدلی تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی پلیس پیشگیری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در ارتباط تصویری سی و یکم شهریور ماه با مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس مبنی بر تبعیت همه از برنامه های ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پیروان راستین آن امام همام نه تنها باید از فرامین و تدابیر ولی زمان خویش تبعیت و از منزل اظهار ارادت کنند بلکه ضرورت دارد پیروان اباعبدالله الحسین (ع) با حفظ سلامتی خود در این مقطع زمانی ارزش ها، فرهنگ و عبرت‌های عاشورا و نهضت آزادگی و ظلم ستیزی واقعه کربلا را برای نسل های آینده منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کنترل لایه به لایه جمعیت ماموریت اصلی قرارگاه ابوذر اربعین حسینی (ع) پلیس پیشگیری است بنابراین کارکنان خدوم این پلیس تخصصی در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و با توجه به عدم پذیرش زائر خارجی از سوی کشور عراق و بسته بودن مرزها، با حضور فعال در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای چهارگانه در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان ضمن پایش شبانه روزی از تردد به سمت مرزها جلوگیری می کنند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه پلیس پیشگیری نیروی انتظامی قدردان همکاری مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی و همراهی اقشار مختلف با خادمان سلامت و امنیت جامعه است، خاطرنشان کرد: با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای توصیه ها و شیوه نامه‌های بهداشتی، ضامن سلامت خود، خانواده و جامعه باشیم تا بتوانیم به روزهای با آرامش قبل از ویروس کرونا بازگردیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق مرزها مراسم اربعین حسینی ممنوعیت تردد محورهای مواصلاتی منتهی اربعین حسینی پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا مرزن آباد و حدفاصل ماسال تا سیاه بیشه،محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، وانا ، گزنک ، رینه ، پیست آبعلی و رودهن و  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، شور آب ، فیروزکوه و دماوند گزارش شده است‌.

وی افزود:ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین سو ، آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد ، جاجرود و پل اتوبان بابایی ترافیک سنگین  گزارش شده است‌.

او اظهار کرد:ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده محمدیه وحدفاصل کردان تا حصارک و حدفاصل حصارک تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده شهر پرند و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام را شاهد هستیم. 

محرابی نیا  تاکید کرد:ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل قم تا چشمه شور و حدفاصل شهرک صنعتی شمس آباد تا بهشت زهرا گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه