Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند حرکت شاخص بورس امروز بر خلاف روز گذشته نزولی بودو این شاخص بیش از ۲۳ هزار واحد کاهش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۲۳ هزار و ۲۱۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۹۶۸ واحد کاهش رقم ۳۹۸ هزار و ۶۹۸ واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۳۶ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، س.نفت و گاز و پتروشیمی تامین ، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گلگهر، معدنی و صنعتی چادر ملو و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادهابیشترین تاثیر منفی را روی بازار بورس گذاشتند.

همچنین پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، گروه پتروشیمی س . ایرانیان ، ملی صنایع مس ایران و بانک صادرات نمادهای پربیننده این بازار بودند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز با ۱۲۰ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۸۳۳ واحد ایستاد.

معامله گران این بازار ۵۵۹ هزار معامله انجام دادند که ۴۰ هزار و ۳۵۳ هزار میلیارد ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پلی مر آریاساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

بانک دی، پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس، و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نمادهای پربیننده بازار فرابورس بودند.

انتهای پیام/4133

منبع: آنا

کلیدواژه: شاخص بورس صنایع پتروشیمی معاملات امروز بازار سرمایه سرمایه گذاری واحد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۵۳.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۳۸۴.۹۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۱۹,۸۳۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۱۲۷.۵۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۸,۷۰۹.۸۸۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748263

دیگر خبرها

  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت