Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن پیرکرمی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید اکیپ‌های بازرسی ستاد مقابله با کرونای سرپل ذهاب از اصناف، افزود: ۳۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان به عمل آمده که ۱۰ مورد از آن‌ها به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شدند.

وی اظهار داشت: واحدهای متخلف پلمب شده شامل آرایشگاه‌های زنانه، کارگاه تولید ماسک و باشگاه ایروبیک زنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: پس از ابلاغ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت بر اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت و در این راستا، اکیپ های بازرسی تشکیل و بازدید از روند فعالیت اصناف به صورت روزانه آغاز شده است.

                                                                                    

⏺️وی اضافه کرد: در این بازدید تذکرات لازم به واحدهای صنفی داده شد از این رو اصنافی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند و به تذکرات لازم بی‌توجه باشند واحد صنفی آن ها پلمب خواهد شد.

وی ادامه داد: عبور از بحران کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان امکان پذیر است و اگر شهروندان مسایل بهداشتی را رعایت نکنند هر روز شاهد خبرهای ناگواری در شهرستان خواهیم بود.

او با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا از مردم خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در بیرون از منزل از ماسک استفاده کنند.

پیرکرمی افزود: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باید موازین بهداشتی را رعایت کنیم و واحدهای صنفی نیز باید خدمات دهی خود را بر اساس موازین بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی  داشته باشند.

در این بازدید بازرسان اداره صنعت، معدن تجارت، اصناف، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت حضور داشتند و تذکرات لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، گرانفروشی، نداشتن برچسب قیمت اجناس و کاربری ملک واحدهای تجاری به اصناف داده شد.

سه هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در ۱۶ اتحادیه صنفی ساماندهی شده در شهرستان  سرپل ذهاب فعالیت می کنند.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه  بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز  با کشور عراق دارد.

 از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه ۱۳هزار و ۴۲۳ نفر بستری و ۱۲هزار و ۲۸۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و  همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۹۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

برچسب‌ها سرپل ذهاب کرونا اصناف بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب کرونا اصناف بهداشت و سلامت سرپل ذهاب کرونا اصناف بهداشت و سلامت اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی بهداشتی را رعایت سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان شهرستان اظهار کرد: احداث این شهرک صنفی کارگاهی یکی از برنامه‌های پیش رو شهرداری در سال جاری است که با اتمام تهیه نقشه تفکیکی طرح، اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث این شهرک صنفی کارگاهی آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند، و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک صنفی مورد نظر منتقل خواهند شد.

غفاری آثار با بیان اینکه به طور قطع احداث این شهرک صنفی زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد کرد در این امر مشارکت اصناف و واحدهای صنفی از نقش مؤثری برخوردار است، گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

فرماندار رزن در ادامه احداث پارکینگ عمومی در این شهر را یکی از نیازهای ضروری و از مهم‌ترین مطالبات مردم رزن بویژه قشر اصناف دانست و تصریح کرد: راه و شهرسازی و نیز شهرداری رزن این امر مهم را با جدیت پیگیر هستند ضمن اینکه مشارکت مردم نیز برای تحقق این مطالبه مردمی از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از کالاهای اساسی تنظیم بازار در حال توزیع در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در توزیع این کالاهای اساسی تنظیم بازاری همواره سعی بر آن شده روستاهای محروم سطح شهرستان در اولویت باشند.

کد خبر 6094532

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد