Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:51:02 GMT

تشکیل 63 پرونده قاچاق طی شش ماه امسال در استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۰۸۹

تشکیل 63 پرونده قاچاق طی شش ماه امسال در استان یزد

علمدار یزدی از 6400 مورد بازرسی و 63 فقره پرونده قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 973 میلیون و 345 هزار ریال در شش‌ماهه سال جاری در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از 6400 مورد بازرسی و 63 فقره پرونده قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 973 میلیون و 345 هزار ریال در شش‌ماهه سال جاری در استان یزد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه عملکرد حوزه نظارت و بازرسی این سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، افزود: بازرسان این سازمان، طی شش‌ماهه ابتدای سال جاری بیش از 6400 مورد بازرسی و 63 فقره پرونده قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 973 میلیون و 345 هزار ریال تشکیل داده‌اند.

وی، افزود: انجام بیش از 760 مورد گشت مشترک در زمینه کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، ناجا، اصناف، معاونت غذا و دارو نیز به مرحله اجرا گذاشته‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، تأکید کرد: تکمیل و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها در دستور کار بازرسان سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها از اولویت‌های عملکرد آن‌ها است.

علمدار یزدی یادآور شد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران‌فروشی با تلفن 124 تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان ما در اسرع وقت نسبت به بررسی و رسیدگی به موضوع اقدام کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پرونده قاچاق استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد