Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسن پور صبح امروز در جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت ۲۰ کمیته در زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی، اظهار داشت: این کمیته‌ها در حوزه‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند که در این بین ۵ رشته در المپیک ،۱۰ رشته در بازی‌های آسیایی و مابقی رشته‌های تحت پوشش در مسابقات رسمی زیر مجموعه شورای المپیک آسیا و کمیته بین المللی المپیک مثل رقابت‌های داخل سالن آسیا، مسابقات بیچ گیمز، این دور گیمز و… حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تنوع رشته‌های انجمن‌های ورزشی می‌تواند مخاطبان و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کنند.

حسن پور ادامه داد: انسجام، تعامل و همدلی هیئت رئیسه باعث رشد و شکوفایی رشته‌های تحت پوشش می‌شود که ضروری است جلسات هیئت رئیسه به صورت منظم برگزار شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی افزود: از ماه آینده که جلسات هیئت رئیسه استان به صورت ماهی یک بار برگزار خواهد شد در هریک از جلسات، مسئولین ۵ کمیته استان حضور خواهند داشت تا مسائل و مشکلات کمیته‌های هیئت، مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و مورد بحث و بررسی قرار بگیرد تا شاهد حل برخی از مشکلات باشیم.

حسن پور ابراز کرد: کمیته‌های استانی و هیأت‌های شهرستانی به عنوان بازوان توانمند هیأت استان هستند که نقش آنها در گسترش و توسعه رشته‌های تحت پوشش در سراسر استان انکارناپذیر است.

وی در پایان به برنامه‌های آتی هیأت نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، میزبانی مسابقات کشوری و آسیایی، توجه ویژه به بخش بانوان و هیأت‌های شهرستانی بخشی از برنامه می‌باشد.

تقویت بخش بانوان از اولویت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی

سرگل علیزاده نیز در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه بخش بانوان در اکثر رشته‌های تحت پوشش فعالیت خوبی داشته که در میادین و عرصه‌های مختلف ورزشی شایستگی‌های بالای خود را نشان داده‌اند و این موضوع نشان دهنده ظرفیت‌های بالای بخش بانوان این هیأت ورزشی است.

وی افزود: استعدادهای خوبی در تمامی رشته‌ها وجود دارد که ضروری است با برنامه ریزی مدون از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

نایب رئیس بانوان هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم خاطر نشان کرد: اکثر رشته‌های هیأت جز مدال آورترین رشته‌ها است و خوشبختانه هیأت استان با توجه به حمایت‌ها و نگاه ویژه ای که به بخش بانوان دارد امیدواریم شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر در بخش بانوان باشیم.

کد خبر 5039745

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز وزارت ورزش و جوانان فدراسیون انجمن های ورزشی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان اربعین 99 کرمانشاه دفاع مقدس اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی هیئت انجمن های ورزشی رشته های تحت پوشش بخش بانوان هیئت رئیسه رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی