Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، میشل اسکوئلهورن، مدیر اجرایی شرکت هواپیماسازی ایرباس فرانسه، اعلام کرد به خاطر بدتر شدن روند شیوع ویروس کرونا در جهان دوباره شاهد تاریک‌تر شدن چشم انداز پیش روی صنعت هوانوردی در جهان هستیم.

به خاطر آنکه مسافرت‌های هوایی در جهان همچنان با کاهش تقاضا ناشی از اعمال محدودیت در مسافرت‌های هوایی در جهان روبرو هستند شرکت‌های هواپیمایی با سرعت بسیار کمی اقدام به تحویل گرفتن هواپیماهایی که پیشتر سفارش داده بودند از شرکت‌های هواپیماسازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرباس اعلام کرده که مجبور است 15 هزار نفر از کارمندانش در سراسر جهان را اخراج کند.

از آنجا که بسیاری از کارخانه‌های زیرمجموعه شرکت ایرباس حتی پیش از بحران شیوع ویروس کرونا با مشکل پایین بودن بهره‌وری و عملکرد روبرو بوده‌اند اتحادیه‌های کارگری نگران آن هستند که هیأت مدیره ایرباس تصمیم بگیرد که برخی از این کارخانه‌ها را به طور کامل تعطیل کنند.

گوئیلائوم فائوری،‌ مدیر عامل ایرباس، ماه گذشته اعلام کرده بود که این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بدون اخراج کارمندانش تا آنجا که می‌توانند هزینه‌های خود را پایین بیاورد اما هیچ تضمینی برای این مسئله نیست.

فائوری در ماه سپتامبر طی نامه‌ای به کارمندانش هشدار داد که ایرباس ممکن است به این دلیل که صنعت هواپیمایی جهان نتوانسته آنگونه که انتظار می‌رفت فعالیت‌های خود را بهبود بخشد به تعدیل اجباری نیرو روی بیاورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایرباس فرانسه صنعت جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه گفت: پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مجتبی بیاتی اظهار کرد: در حال حاضر کارخانه آسفالت دوم در فرودگاه کرمانشاه عملیاتی شده و خوشبختانه این پروژه مهم و ملی با سرعت قابل توجهی پیش می رود.

بیاتی در خصوص توسعه پارکینگ هواپیمایی فرودگاه کرمانشاه، گفت: ۳۶ هزار مترمربع پارکینگ هواپیمایی برای پارک هم زمان ۴ هواپیما داشتیم که با اتمام بهسازی، قابلیت تبدیل به پارک هم زمان ۸ هواپیما را خواهد داشت.

وی با اشاره به رشد پروازهای این فرودگاه گفت: تا بهمن ماه سال گذشته ۱۵ پرواز هفتگی داشتیم که با حمایت های استاندار و نمایندگان مجلس، در حال حاضر پرواز به مسیرهای تهران، مشهد و عسلویه در هفته به عدد ۴۰ رسیده است.

بیاتی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون هزار و ۷۰۰ نشست و برخاست بر روی باند دوم انجام شده است، گفت: در حالی از اردیبهشت ۱۴۰۲ بهسازی باند اصلی شروع شده است که با بهسازی این باند و شبانه روزی شدن نشست و برخاست ها و نیز تأسیس شرکت هواپیمایی در استان و توسعه ناوگان شرکت های هواپیمایی، جایگاه فرودگاه کرمانشاه بهتر از گذشته خواهد شد.

وی با اشاره به قدمت ۵۵ ساله فرودگاه کرمانشاه، درخصوص ارزش افزوده این فرودگاه برای غرب کشور، گفت: فرودگاه شهید اشرفی به عنوان فرودگاه هاب منطقه در پشتیبانی از چهار استان همجوار، جابه جایی زائران عتبات عالیات و مسافران کشور عراق نقش بسزایی داشته است.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: فرودگاه کرمانشاه از طلوع تا غروب عملیاتی است و امکان نشست و برخاست ۵۰ پرواز روزانه برای هواپیماهایی با بدنه متوسط را دارد.

بیاتی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به برنامه زمان بندی تعریف شده برای پیمانکار و نیز حمایت مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها و استان کرمانشاه، در پایان ۶ ماهه اول امسال باند این فرودگاه عملیاتی شود.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه گفت: پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن