Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:18:09 GMT

بوی آزار دهنده ی کارخانه ها در زرند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۲۴۸

بوی آزار دهنده ی کارخانه ها در زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور مسئولان شهرستان زرند ، مدیر کل محیط زیست استان کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان، برگزار شد.

عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در ابتدای جلسه گفت: در وضعیتی که استکبار جهانی دشمنی خود را در قبال ایران عزیز و اسلام بزرگ به بالاترین حد خود رسانده است، مدیریت صحیح راه گشای مشکلات کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ، مشکل بیکاری جوانان، آب شرب روستا‌ها و شهرزرند ، مشکل شکستگی لوله‌های آب و مبارزه با زمین خواری و توزیع کود کشاورزان را مهمترین مشکلات شهرستان دانست و از مسئولین اجرایی خواست تا برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

شریعتی گفت: آبروی ما کرمانی‌ها در اقتصاد پسته است، باید مشکل پسته حل شود، پسته سال قبل روی دست کشاورزان مانده است که راهکار حل این مشکل خرید تضمینی پسته است و باید مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

او ادامه داد: مردم از آلودگی هوا و بوی آزار دهنده کارخانه‌ها ناراضی هستند در حالی که ما کارخانه‌ها را برای سلامت و آسایش مردم زرند و کوهبنان ایجاد کرده ایم، ولی بوی آزاردهنده آرامش روانی مردم را به هم زده است.

در ادامه شاکری مدیر کل محیط زیست استان کرمان گفت: انتخاب اشتباه محل کارخانه‌ها در سال‌های گذشته مهمترین عامل مشکلات این کارخانه‌ها است.

او گفت: آلودگی کارخانه‌ها در حد استاندارد‌های محیط زیستی است، اما متاسفانه برای بو استانداردی وجود ندارد، ولی ما اقدامات خود را برای رفع این مشکلات آغاز کرده ایم و به زودی این مشکلات را به کمک شرکت‌های دانش بنیان حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آلودگی زیست محیطی کارخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.
 
 وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.
 
  لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • نقل، سوغات معروف شهر ارومیه
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان