Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:26:17 GMT

۵ هزار تن نهاده دامی در گرمسار و آرادان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۳۸۵

۵ هزار تن نهاده دامی در گرمسار و آرادان توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه تخصیص و توزیع پنج هزار تن نهاده دامی در گرمسار و آرادان پیگیری می‌شود، اظهار داشت: با توزیع این نهاده‌ها بخش اعظمی از مشکلات تولیدکنندگان رفع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن نظارت بر عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در این عرصه تمهیدات خوبی را برای تأمین نهاده‌های دامی اندیشیده است، تصریح کرد: تصمیم‌گیری برای نحوه تولید و توزیع محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی باید بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد و دستگاه دیگری در این عرصه ورود نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در آرادان با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی در بسیاری از سیاست‌گذاری‌ها اختیاری ندارد، خاطرنشان کرد: ایجاد ثبات در قیمت و تنظیم بازار از سیاست‌های جدی است که باید در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

کد خبر 5039929

منبع: مهر

کلیدواژه: اردشیر مطهری نهاده های دامی وزارت جهاد کشاورزی فرمانداری گرمسار ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان اربعین 99 کرمانشاه دفاع مقدس اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان