Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:57:46 GMT

کاهش دمای هوای زنجان تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۴۵۷

کاهش دمای هوای زنجان تا پایان هفته

ایسنا/زنجان سرپرست اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا از امروز روند کاهشی یافته و هوای سردی وارد استان خواهد شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز شاهد آسمانی غالبا ابری در استان خواهیم بود که از بعد از ظهر با وزش موقت باد نسبتا شدید و بارش‌های رگباری باران و وقوع رعد و برق متناوب نیز همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده فعالیت این سامانه تا اواخر وقت روز دوشنبه بوده و سپس تا روز پنجشنبه با شدت کمتر در استان فعال خواهد بود که در این مدت آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها محتمل است.

این مسئول ادامه داد: توصیه می‌شود که به سبب وقوع رعد و برق از حضور در ارتفاعات و فضاهای باز پرهیز شود.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: همچنین باید توجه داشت که دمای هوا از امروز روند کاهشی یافته و هوای سردی وارد استان خواهد شد و تا اواخر هفته در استان زنجان مستقر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان هواشناسي کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با حاکمیت الگوی پایدار جوی همچنان طی پنج روز آینده آسمان استان غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.

وی افزود: همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری و در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.

کوهی با بیان اینکه در اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود، ادامه داد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می‌رود.

کد خبر 6089023

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته