Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:45:53 GMT

گنجینه اطلاعات شهدای استان یزد جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۶۴۷

گنجینه اطلاعات شهدای استان یزد جمع‌آوری شد

آیین رونمایی از گنجینه اطلاعات شهدای دانشجو و آغاز دور سوم کنگره ملی شهدای دانشجو به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش ایسنا، علی پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان یزد بیان کرد: طی دو دوره برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو با مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های یزد اطلاعات و اسناد مربوط به شهدای دانشجو استان گردآوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد افزود: این اطلاعات با حضور دانشجویان در منازل خانواده‌های شهدای دانشجو یزدی، اسکن اسنادی همچون تصاویر، وصیت نامه و همچنین مصاحبه با اعضای این خانواده‌ها جمع آوری شد و آرشیو کاملی به دست آمد.


دبیر ستاد سومین کنگره شهدای دانشجو در استان یزد گفت: این کار همزمان توسط بسیج دانشجویی سراسر کشور در این سال‌ها اجرا و در این مراسم تمام این اطلاعات به صورت جامع در پرتال شهدای دانشجوی کشور رونمایی شد.


وی خاطرنشان کرد: در این مراسم با حضور وزیر علوم و رئیس سازمان بسیج دانشجویی سومین کنگره ملی شهدای دانشجو آغاز شد و ان شاالله با اقدامات مبتکرانه و با کمک تجارب قبلی بتوانیم بیش از گذشته در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در این دوره گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس کنگره شهدای دانشجو يزد بسیج دانشجویی شهدای دانشجو استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود