Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:39:41 GMT

آموزش سرخطی در بورس

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۷۸۱

آموزش سرخطی در بورس

شما برای اینکه بتوانید در سرخطی زدن موفق باشید باید در کنار یک متخصص این کار را به صورت حرفه ای بیاموزید یا از آموزش هایی که در سطح اینترنت وجود دارد استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دایرکت فا، اول اینکه شما برای اینکه بتوانید سرخطی زدن موفق باشید باید ۲ عامل خیلی مهم را در نظر بگیرید که یکی از آنها پینگ فوق العاده پایین و دومی سرعت اینترنت فوق العاده بالا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با اینترنت های معمولی می توایند در بهترین شرایط سرعت اینترنت ۶۰ مگ بر ثاینه داشته باشید و همچنین پینگ شما به سمت کارگزاری ها زیر ۴۰ یا ۵۰ میلی ثانیه نخواهد بود.

حال این سوال پیش می آید که چگونه این سرعت اینترنت و را ارتقا و پینگ خود را کاهش دهیم؛ در ادامه این موضوع را به طور اختصاصی توضیح خواهیم داد.

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود روی قدرتمندترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرورها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرورها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می شود و نصب و راه اندازی این سرور ها تیم فنی دایرکت فا به عهده می گیرد.

سرویس کاربران بعد از خرید این محصول کمتر از ۳۰ دقیه فعال می شود و مشتریان می توانند  به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند.

آموزش سرخطی در بورس را از کجا تهیه کنیم؟

دایرکت فا در پلان های سرور مجازی بورس و سرور اختصاصی بورس این آموزش را به صورت رایگان به کاربران خود ارائه می کند که با استفاده از این آموزش ۹۹ درصد در سرخطی زدن موفق خواهید بود.

شما با استفاده از آموزش سرخطی در بورس می توانید بهترین ها را تجربه کنید و نتیج به دست آورده ی خود را با افتخار با دیگران در اشتراک بگذارید.

این پکیج آموزش سرخطی در بورس حاوی ویدئوهایی با کیفیت بالا و نرم افزارهای سرخطی زدن می باشد که توسط مدرس با تجربه ای این پکیج آموزش سرخطی در بورس ساخته شده است.

شما برای اینکه بتوانید از آموزش سرخطی در بورس استفاده کنید باید از سرور مجازی بورس هم استفاده کنید.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور بورس یکی از مواردی است که می تواند تاثیر بسزایی در انجام معاملات بورسی از خود بجای بگذارد همراه با آموزش سرخطی در بورس. این نوع سرورها با سیستم عامل ویندوز هستند.
در واقع شما پس از خرید سرور بورس، یک کامپیوتر با سرعت اینترنت بالا و پینگ کمتر از ۱ میلی بر ثانیه خواهید داشت.

همچنین سرور مجازی بورس دایرکت فا دارای مزایایی هستند که در ادامه یه چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

دارای اپلیکیشن و نصب روی گوشی ها با نسخه اندروید و ios
جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور
بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده از سرور مجازی بورس
این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.
دسترسی راحت و آسان
سیستم عامل ویندوز
و...

کار کردن با این سرور بورس هم نیاز به هیچ تجربه خاصی ندارد و کار با سرور را پس ازخرید برای شما ایمیل خواهد شد.

نتیجه گیری: شما برای اینکه بتوانید در سرخطی زدن و خرید عرضه اولیه موفق باشید باید از سرور مجازی بورس دایرکت فا استفاده کنید که دایرکت فا به کاربرانی که سرور بورس خریداری میکنند یک پکیج آموزش سرخطی در بورس به صورت رایگان در اختیار آنها قرار میدهد که در سرخطی زدن آنها کمک بیسیار زیادی میکند و میتوان گفت که ۹۹ درصد موفق هستند.

برا خرید آموزش سرخطی در بورس لطفا کلیک کنید.

تلفن جهت مشاوره : ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس سرور مجازی بورس استفاده کنید سرعت اینترنت سرخطی زدن سرور بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت