Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@20:44:00 GMT

استقلال شروط سه گانه الکس نوری را نپذیرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۹۳۴

استقلالی ها از الکس نوری خواسته اند روی سه شرط خودش در مورد دریافت 50 درصد پیش قرارداد، واگذاری مالیات به باشگاه و دریافت پول خارج از ایران پافشاری نکند و تا ساعت 21 پاسخ آخرین ایمیل هیات مدیره برای انجام مذاکره نهایی و عقد قرارداد را بدهد.

مربی ایرانی - آلمانی استقلال تا امشب فرصت دارد به نامه اعضای هیات مدیره این باشگاه جواب بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، اعضای هیات مدیره استقلال در جلسه ای که شب گذشته داشتند به مدارک جدید در مورد مذاکره الکس نوری با احمد سعادتمند دست پیدا کرده اند.

پیرو ایمیلی که احمد سعادتمند در تاریخ 28 سپتامبر برای الکس نوری زده بود، مدیر برنامه نوری در جواب سه شرط را برای امضا قرارداد به باشگاه اعلام کرده بود:

1- الکس نوری نصف دستمزدش را اول قرارداد به عنوان پیش قسط می خواهد.  2- مالیات او بر عهده باشگاه استقلال است.  3- پول او باید به شکل یورو و خارج از ایران پرداخت شود.

در این بین شنیده می شود مبلغی که الکس نوری از استقلال خواسته به مبلغ پیشنهادی این باشگاه نزدیک است و بعید است در این باره مشکلی وجود داشته باشد.

الکس نوری برای دستیارانش 200 هزار یورو و برای خودش 500 هزار یورو خواسته است اما رقم مدنظر باشگاه استقلال 400 هزار یورو برای نوری و 150 هزار یورو برای دستیارانش است. استقلال حتی حاضر است به خود الکس نوری 500 هزار یورو بپردازد به شرطی که او به جای سه دستیار فقط یک بدنساز خارجی با خودش به ایران بیاورد و بقیه اعضای کادرفنی، ایرانی باشند.

نکته مهم ماجرا اما این است که صبح امروز مدیران استقلال نامه ای برای نوری و وکیلش ارسال و به آن ها اعلام کردند سر مبلغ می توانیم توافق کنیم ولی سه شرط را نمی توانیم اجرا کنیم. باشگاه استقلال طبق عرف 25 تا 30 درصد می تواند به عنوان پیش قرارداد پرداخت کند، طبق قانون سازمان بازرسی باشگاه حق ندارد مالیات کسی را پرداخت کند و همچنین به او اعلام کردند پول را باید در داخل ایران به ریال دریافت کند ولی به نوری اطمینان داده اند می تواند از مجاری قانونی پول را به خارج از ایران انتقال دهد و باشگاه استقلال در این زمینه با او همکاری خواهد کرد.

اگر الکس نوری قبول به حذف 3 شرط خود کند، استقلال با او برای عقد قرارداد نهایی وارد مذاکره نهایی می شود.

البته مدیران استقلال از نوری درخواست کرده اند حداکثر تا ساعت 21 امشب نظر نهایی خود را در مورد پیشنهاد این باشگاه اعلام کند.  تا این لحظه به گفته اعضای هیات مدیره استقلال، نه الکس نوری و  نه مدیر برنامه اش هیچ پاسخی به این ایمیل استقلال نداده اند.

 

همچنین بخوانید:

استقلال - الکس نوری منتفی شد

ادعای مدیر برنامه الکس نوری: دیگر برای توافق دیر شده است!

تکلیف استقلال و الکس نوری تا یکشنبه روشن می شود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال هیات مدیره الکس نوری هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بار دیگر بر پایبندی مقاومت به سه خواسته اصلی در هر توافق آتش‌بس تاکید کرد هرگز از این خواسته‌های اساسی کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش تسنیم، جنبش حماس اعلام کرد: هیئتی از حماس روز شنبه برای تکمیل مذاکرات در سایه تماس‌های اخیر با میانجیگران در مصر و قطر راهی قاهره می‌شود.

حماس افزود بر روح مثبتی (انعطاف پذیری) که هنگام بررسی پیشنهاد آتش بس که اخیرا دریافت کردیم، تاکید می‌کنیم.

این جنبش تاکید کرد حماس و گروه‌های مقاومت دیگر مصمم هستند توافقی به دست آید که توقف تجاوزات و عقب نشینی اشغالگران و بازگشت آوارگان را محقق کند.

دیگر خبرها

  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • عاموس گلعاد: سنوار برای ما شروط تعیین می کند
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!