Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «شینهوا»، متوسط قیمت فروش تلفن های هوشمند در چین در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته و سهم این کشور در درآمد جهانی فروش تلفن های همراه در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نیز ۳۴ درصد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، در حالی که تمام اقتصادهای مهم جهان همچنان از تاثیرات مخرب بیماری کووید-۱۹ رنج می برند، چین در مسیر احیای اقتصاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت «هواوی» و از جمله «آنر» بالاترین سهم درآمد جهانی خود با سهم ۲۰ درصدی را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی گزارش کرده است.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G)، یا دقیق‌تر،  نسل پنجم ارتباطات سیّار سلولی، جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات سیار سلولی است که پس از نسل چهارم (۴G) فعلی ارائه شده ‌است طیف فرکانسی نسل پنجم شامل موج‌های باند بالا (بالای ۶ گیگاهرتز)، باند متوسط(۳ تا ۶ گیگاهرتز) و باند پایین (زیر ۳ گیگاهرتز) است. باند پایین فرکانسی نسل ۵ مشابه نسل چهارم است.

اینترنت نسل پنجم برای نخستین بار ابان سال گذشته در چین در دسترس عموم مردم قرار گرفت در گام نخست ۸۶ هزار ایستگاه نسل پنجم اینترنت پرسرعت برای تلفن های هوشمند در سراسر کشور ایجاد شد تا به مشترکان امکان دهد با تلفن های خود به این شبکه پر سرعت و بی نظیر در جهان وصل شوند.

منبع: خبرگزاری شینهوا برچسب‌ها چین شرکت هوآوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین شرکت هوآوی چین شرکت هوآوی اخبار کنکور نسل پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی

صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی پنج بر سه به سود افغان‌ها همراه بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد.

بنابراین تیم های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به جصاف هم خواهند رفت.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • روزی به نام تلفن!
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین