Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر منطقه 7 عملیات انتقال گاز از توسعه الگوی کمی ارزیابی شاخص پسماند صفر در این منطقه و برای نخستین‌بار در مجموعه شرکت انتقال گاز ایران خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، امین عبادی در این باره گفت: با پژوهش و بررسی‌های کارشناسی در واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) منطقه، الگوی ارزیابی شاخص پسماند صفر ( ZERO WASTE INDEX) در این منطقه عملیاتی تجزیه و تحلیل، ارزیابی و پیاده سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پسماند صفر رویکردی سیستمی برای حذف پسماند به جای مدیریت پسماند، با هدف تغییر کامل مسیر جریان مواد به شکلی است که منجر به عدم دورریز پسماند شده و شاخص پسماند صفر به‌عنوان شاخصی کمی می‌تواند وضع پیشرفت برنامه‌های مورد نظر این سیستم را نشان دهد.
مدیر منطقه 7 عملیات انتقال گاز تصریح کرد: این منطقه عملیاتی برای نخستین‌بار به معرفی الگوی بومی و توسعه محاسبه‌ای این رویکرد مطابق با مراجع بین‌المللی اقدام کرده که ضمن ارزیابی عملکرد وضع پسماند صفر منطقه در سال‌های 97 و 98 و انجام محاسبات لازم، پیشنهادها و اقدام‌های بهبود برای ارتقای سیستم مدیریت پسماند فعلی و سرانجام طرح‌ریزی، اقدام‌های لازم برای رویکرد ساختاریافته و تحقق اهداف انتقال پاک و بهره‌ور گاز طبیعی در زمینه حصول به سیستمی بدون پسماند را بررسی و تحلیل کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بوی نامتبوع پسماند در منطقه آرادکوه
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد