Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا به تمجید از ستاره برزیلی تیمش فیلیپ کوتینیو پرداخت و او را بازیکن بزرگی خواند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا با تمجید از ستاره برزیلی خود فیلیپ کوتینیو گفت؛ او پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و بازیکن بزرگی است.

فیلیپ کوتینیو که تنها چند هفته پیش شایعات زیادی درباره پیوستنش به تیم‌های لیگ برتری مطرح بود و بارسلونا تمایلی برای حفظ او نشان نمی‌داد در شروع فصل جدید لالیگا به یکی از ستاره های مهم بارسلونا و رونالد کومان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان با ستایش از شرایط فعلی ستاره برزیلی تیمش در گفتگو با نشریه کاتالانی اسپورت درباره او صحبت کرده و درباره شرایط فعلی او و پیشرفت قابل ملاحظه‌اش در ترکیب بارسلونا صحبت کرد.

کوتینیو از سال ۲۰۱۸ که با قراردادی بزرگ از لیورپول به بارسا پیوست هرگز در حد انتظارات ظاهر نشد و فصل گذشته را قرضی در بایرن مونیخ بازی کرد. اما از شروع فصل جدید او پاسخ اعتماد رونالد کومان را به خوبی داده.

کومان در این باره گفت:

کوتینیو بازیکنی است که در انگلیس و بایرن مونیخ چیزهای زیادی یاد گرفته. وظیفه من به عنوان مربی این است که از هر بازیکن بیشترین استفاده را ببرم. مهم این است که هر بازیکن در پست خودش باشد چون این اعتماد به نفس او را بیشتر می‌کند. اما تا وقتی یک بازیکن کیفیت نداشته باشد اینها همه بی فایده خواهد بود و من معتقدم کوتینیو فوتبالیست بزرگی است.

بارسلونا در دو بازی آغازین خود از لالیگا با دو برد قاطع ۴ بر ۰ مقابل ویارئال در نیوکمپ و ۳ بر ۰ سلتاویگو گربه سیاه خود در بالائیدوس شروعی بسیار خوبی در فصل جدید داشته است و هواداران خود را نسبت فصل جدید با کومان امیدوار کرده است.

در این دو بازی فیلیپ کوتینیو با تاثیر گذاری بر اکثر گل های تیمش نشان داد که به روزهای اوج خود در لیورپول بازگشته و می‌تواند از مهره‌های تاثیر گذار رونالد کومان در بارسا باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کومان بارسلونا فیلیپ کوتینیو کوتینیو رونالد کومان بارسا بارسا بارسلونا رونالد کومان فیلیپ کوتینیو کوتینیو کومان فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی رونالد کومان فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!