Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود جاوید مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سیستم پکس در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و به منظور تشخیص سریع‌تر و دقیق‌تر بیماری‌ها در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مستقر شد.

او افزود: دسته بندی و طبقه بندی اطلاعات، جلوگیری از تأخیر در مراقبت از بیمار و جلوگیری از جابه جایی کلیشه‌ها و انتقال آلودگی از دیگر تاثیرات مثبت استقرار سیستم پکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

صرف چهار میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز مرکز درمانی تأمین اجتماعی بروجن

جاوید اضافه کرد: برای تأمین و استقرار این دستگاه در مراکز درمانی بیمارستان امام علی (ع)، پلی کلینیک تخصصی شهرکرد و بروجن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او ادامه داد: سیستم پکس (PACS)، نرم افزاری برای بایگانی و بازیابی تصاویر پزشکی است که با قابلیت مرتبط شدن با سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS)، امکان مشاهده تصاویر از تمام ایستگاه‌های پرستاری، اتاق عمل، اورژانس و اتاق‌های پزشکان فراهم می‌شود.

جاوید گفت: کیفیت بالای نمایشگر‌های تخصصی به پزشکان امکان تشخیص دقیق و سریع را می‌دهد و از آنجاییکه استقرار این سیستم از الزامات پرونده الکترونیک بیمار است، با برقراری ارتباط بین مراکز درمانی درآینده دسترسی به سوابق بیمار در تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی میسر می‌شود.

او افزود: علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان با جلوگیری از جابه‌جایی و گم شدن تصاویر، دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا نیز رعایت می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تأمین اجتماعی کرونا ویروس سیستم پکس مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراکز درمانی سیستم پکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری