Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی داداشی وکیل اکبر طبری گفت: از زمان صدور حکم موکلم ۲۰ روز مهلت داشتیم تا فرجام خواهی خود را به دیوان عالی کشور تقدیم کنیم که روز گذشته فرجام خواهی موکل من در دیوان عالی کشور به ثبت رسید.

وکیل اکبر طبری ادامه داد: خلاصه‌ای از دلایل خود را پیرامون اینکه حکم با قوانین و اصول دادرسی در تعارض بوده است، در فرجام خواهی خود نوشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی ادامه داد: فرجام خواهی خود را در ۳۱ صفحه و با ۲۷ صفحه ضمائم به ثبت رسانده‌ایم، زیرا هر چهار مورد اتهامات موکل بنده با ایرادات جدی روبرو بوده است.

وی تصریح کرد: موکل بنده در افکار عمومی مجازات شده و آینده او به دست قضات دیوان عالی کشور مشخص می‌شود و فرجام خواهی او به ثبت رسیده است.

کد خبر 554599 برچسب‌ها اکبر طبری قوه قضائیه وکیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اکبر طبری قوه قضائیه وکیل فرجام خواهی اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • بابک زنجانی از زندان آزاد می‌شود؟/ توضیحات قوه قضائیه
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد