Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این هشدار را می‌توان به دولت داد که اگر فکری برای این آشفته بازار اقتصادی کشور نکند قطعا وزرای مربوطه دولت به مجلس فراخوانده می‌شوند و اگر دوباره اقدامی صورت ندهند استیضاح وزرا را کلید خواهیم زد.

شهباز حسن پور بیگلری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: متاسفانه شرایط بد اقتصادی که در کشور وجود دارد مانند گرانی کالاها، افزایش قیمت مسکن، خودرو، ارز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. باعث شده است اعتماد مردم از دولت سلب شود.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس به صورت جد از دولت می‌خواهند تا کارگروه‌هایی در جهت سروسامان دادن به این شرایط بد اقتصادی ایجاد کند و نگذارد اعتماد مردم سلب شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلا این شرایط اقتصادی زیبنده مردم ایران نیست و باید دولت به کمک مجلس و سایر نهاد‌ها دست به دست هم داده تا شرایط بهتری را برای مردم فراهم سازند و این اعتماد سلب شده را بازساری کنند.
حسن پور بیگلری تصریح کرد: این هشدار را می‌توان به دولت داد که اگر فکری برای این آشفته بازار اقتصادی کشور نکند قطعا وزرای مربوطه دولت به مجلس فراخوانده می‌شوند و اگر دوباره اقدامی صورت ندهند استیضاح وزرا را کلید خواهیم زد.
وی با اشاره به دستورکار اقتصادی کمیسیون، بیان داشت: طرح‌های خوبی در کمیسیون اقتصادی مجلس وجود دارد و اعضای کمیسیون به صورت کارشناسی شده روی این طرح‌ها در حال کار هستند تا در صحن علنی مطرح شوند.   عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که لایحه حذف چهار صفر از پول ملی و تبدیل ریال به تومان به کجا رسید؟ گفت: این لایحه جزء اولویت‌های کمیسیون اقتصادی است، اما به درد این شرایط اقتصادی نمی‌خورد بلکه به درد شرایط با ثبات تری است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس یازدهم حسن پور دولت شرایط اقتصادی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • خسروپناه: اگر معلم جلوتر از پارادایم فکری دانش آموز حرکت نکند،‌ جا می‌ماند
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس