Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بسیج حضرت احمدبن موسی(ع) ، محسن نعمتی در نخستین جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت احمدبن موسی(ع) با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در  پایگاه مقاومت بسیج حضرت احمدبن موسی (ع) اظهار داشت: این پایگاه باید به عنوان یک پایگاه مقاومت شاخص در استان فارس و به ویژه شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: باید با یک دیدگاه کلان فعالیتهای این پایگاه  مقاومت بسیج را دنبال کرد تا به اهداف پیش بینی شده این پایگاه در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و امنیتی دست یافت.

عضو شورای پایگاه آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: تاکنون ظرفیت‌های مناسبی برای فعالیت های این پایگاه مقاومت در آستان مقدس انجام شده و از این پس نیز آماده همراهی و حمایت بیشتر در اجرای برنامه مختلف هستیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی هاشم (ع) سپاه ناحیه بقیه الله شیراز نیز در این نشست اظهار داشت: فعالیت پایگاه مقاومت حضرت احمدبن موسی(ع) به طور رسمی از دی ماه سال ۹۷ با حضور سردار غیب پرور فرمانده سابق رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد و امیدواریم روز به روز شاهد توسعه فعالیت های آن باشیم.

علیرضا برزنده با اشاره به اجرای طرح محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس در محله های محروم شیراز بیان کرد: یکی از محلات اولویت دار در این طرح محله بیات در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) است که باید  پایگاه مقاومت بسیج حضرت احمدبن موسی(ع) در این بخش دخیل باشد.

وی تاکید کرد: باید ماموریت ها حول محور فرهنگی، عملیاتی ، امنیتی و محرومیت‌زدایی باشد و در بخش فرهنگی نیز طوری برنامه ریزی شود که با برنامه های حرم مطهر نیز هم پوشانی داشته باشد.

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت احمدبن موسی(ع) نیز در این نشست با اعلام آمادگی شورای جدید این پایگاه مقاومت در توسعه برنامه ها و همچنین حمایت های مسئولان آستان مقدس احمدی و محمدی از جمله آیت الله دژکام اظهار داشت: این پایگاه مقاومت امروز دارای یک شورای منسجم، فعال و پویا متشکل از صاحب نظران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است که امیدواریم با اجرای برنامه ها به نتابج مطلوب دست یابد.

احسان خازن با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته طوری اجرای برنامه های مختلف توسط پایگاه مقاومت دنبال می شود تا فعالیت پایگاه مقاومت حضرت احمدبن موسی(ع) در طراز حرم سوم اهل بیت(ع) قرار گیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت احمدبن موسی(ع) تصریح کرد: ساماندهی اعضای پایگاه مقاومت، جذب نیروی جدید از اقشار مختلف جهت حضور و فعالیت در این پایگاه، تدوین تقویم برنامه ها ی شش ماهه دوم سال ۹۹ ، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی با هدف بصیرت افزایی از مهم ترین برنامه های این پایگاه مقاومت است.

خازن با تاکید بر اینکه جریان‌سازی انقلابی و اشاعه تفکر انقلابی به همراه مقابله با جنگ نرم از دیگر برنامه هایی است که در پایگاه مقاومت حضرت احمدبن موسی(ع) دنبال می شود گفت:امیدواریم طوری اجرای برنامه های مختلف را در این پایگاه دنبال کنیم که این پایگاه مقاومت به عنوان یک پایگاه بسیجی ممتاز در تمام بخش ها الگو باشد.

بر اساس این گزارش، در این نشست اعضای شورای جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت احمدبن موسی(ع) که متشکل کارکنان آستان مقدس احمدی و برخی نیز از فعالان فرهنگی و اجتماعی هستند به بیان پیشنهادات خود در راستای ارتقاء جایگاه این پایگاه مقاومت مطرح کردند.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج شیراز محسن نعمتی فرهنگی توسعه فارس پایگاه مقاومت اجرای برنامه ها آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که آمریکا تحرکات خود را در سوریه با هدف تقویت پایگاه‌های غیرقانونی خودش در استان‌های «حسکه» و «دیرالزور» تشدید کرده است.

طبق این گزارش، این تحرکات در پی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال خروج نظامیان آمریکا از عراق و ترس از تشدید حملات مقاومت صورت گرفته است.

طبق این گزارش، حملات روز‌های اخیر به پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق به‌منزله یک پیام هشدار برای آمریکایی‌هاست و بر این نکته تاکید دارد که در صورت طفره رفتن واشنگتن از خروج از عراق و حتی سوریه، مقاومت بر تصمیم خود برای تشدید حملات پایبند است.

المیادین همچنین گزارش داد، در پی این تحولات، آمریکایی‌ها طی ماه آوریل ۱۲۰ کامیون حامل تسلیحات نظامی و اسلحه و همچنین سامانه‌های پدافندی وارد پایگاه‌های آمریکا در حسکه و حومه شرق دیرالزور کردند. همچنین در برهه زمانی مذکور، هشت هواپیمای ترابری نیز در این پایگاه‌ها فرود آمدند.

منابع خبری همچنین از تمرینات نظامی اشغالگران آمریکایی در پایگاه‌های غیرقانونی خودشان در حومه حسکه و دیرالزور خبر داده‌اند.

منابع میدانی نیز به المیادین اعلام کردند آمریکا از زمان هدف قرار گرفتن کنسولگری ایران در سوریه به دست صهیونیست‌ها، طرح تقویت اضافی برای پایگاه‌های غیرقانونی خود در سوریه را آغاز کرده است و این تدابیر شامل تسلیحات و تجهیزات مختلف از جمله استقرار سامانه‌های پدافند هوایی اضافی با هدف حفاظت از این پایگاه‌ها در برابر حملات مقاومت است.

در همین راستا منابع مطلع اعلام کردند: مقاومت عراق در حمایت از ملت فلسطین حملات خود را به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و بلندی‌های اشغالی جولان متمرکز کرده و آماده تشدید دوباره حملات خود در سوریه و عراق است.

این منابع گفتند: خروج آمریکایی‌ها از عراق باید خروج از سوریه را نیز به همراه داشته باشد، اما واشنگتن نمی‌خواهد پرونده‌های اردوگاه‌های داعش و زندان‌های سوریه بسته شود به همین دلیل ممکن است تمایل به ماندن بیشتر در سوریه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی