Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، برنامه زنده «شنبه شب» چهل و ششمین فصل خود را آغاز کرد و به صورت زنده و با حضور تعداد محدودی از مخاطبان برگزار شد. این برنامه، مناظره اخیر انتخابات ریاست جمهوری را هدف گرفت و در آن جیم کری در نقش جو بایدن نامزد دموکرات و آلک بالدوین هم نقش رقیب وی یعنی دونالد ترامپ را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بازی جیم کری در نقش جو بایدن بود. وودی هارلسون و همینطور جیسون سودیکیس هر کدام در فصل‌های گذشته نقش این نامزد دموکرات را بازی کرده بودند.

در این قسمت همچنین به کرونا گرفتن ترامپ نیز اشاره‌ای شد و در قسمتی از برنامه بالدوین در نقش ترامپ، ماسک خود را در میاورد. روز پنجشنبه بود که تست کرونای دونالد ترامپ مثبت شد و بعد از آن به مرکز پزشکی نظامی والتر رید فرستاده شد.

در این برنامه همچنین به واکنشی که جو بایدن به ترامپ نشان داد و به او گفت که ساکت شود، اشاره شد و جیم کری در نقش بایدن همین حرف را به بالدوین در نقش دونالد ترامپ زد.

 

 

همچنین از ترامپ (بالدوین) خواسته شد که برتر پنداری نژاد سفید را محکوم کند که او از این کار خودداری می‌کند. چیزی که در واقعیت نیز رخ داد و واکنش‌های زیادی را  بین هالیوودی‌ها به همراه داشت.

گفتنی است فصل گذشته برنامه زنده «شنبه شب» به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت قسمت‌هایی که از خانه درست شده بودند پخش شد و حالا برای فصل جدید به استودیو اصلی خود بازگشته است و حاضرا ن آن باید از شیوه‌های بهداشتی پیروی کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جیم کری جو بایدن آلک بالدوین ترامپ شنبه شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل