Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:43:53 GMT

تقویت برق آستارا با افتتاح پست ۶۳ کیلوولت

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۲۷۰۱

تقویت برق آستارا با افتتاح پست ۶۳ کیلوولت

ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان گیلان گفت: با افتتاح پست ۶۳ کیلوولت آستارا، برق این بندر مرزی تقویت و قابلیت انتقال انرژی به کشورهای همسایه مهیا می شود.

بهمن داراب زاده امروز در جریان بازدید از پروژه های برق آستارا، اظهار کرد: پست ۶۳ کیلوولت آستارا به همراه ۶ طرح دیگر شرکت برق منطقه ای گیلان در اقصی نقاط استان، تا پایان امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علاوه بر پست ۶۳ کیلوولت، با ظرفیت ۸۰ مگاوات آمپر، خط کابلی تغذیه کننده به طول ۹ کیلومتر و توسعه پست ۲۳۰ کیلوولت در مجموع با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال نیز افتتاح می شود، ادامه داد: این طرح ها با هدف افزایش ضریب پایداری و رفع ضعف ولتاژ اجرا می شود.

وی به قابلیت انتقال انرژی به کشورهای همسایه از طریق مرز شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: ویژگی گردشگرپذیر بودن و قرار گرفتن در نوار مرزی این شهرستان، بر ضرورت تقویت برق آن افزوده است.

داراب زاده ضمن تأکید بر همکاری های لازم در این خصوص، خاطرنشان کرد: از ۴۹ هزار مشترک برق در آستارا ۷۱ درصد مسکونی، ۱۷ درصد تجاری و بقیه کشاورزی، تولیدی و عمومی است.

غلامرضا مرحبا، نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان این بازدید، تصریح کرد: شبکه توزیع برق این شهرستان قدیمی است.

وی با اشاره به اینکه با افزایش مصرف برق شاهد قطعی موقت برق در نقاط مختلف شهرستان آستارا هستیم، اظهار کرد: این مشکل باید با مدیریت صحیح و تعامل بین دستگاهی مرتفع گردد.

مرحبا گفت: برخی از روستاهای بخش لوندویل فاقد روشنایی است و در زمینه رفع این کاستی باید مسئولان شهرستانی و استانی همت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها افتتاح پست برق پست ۶۳ کیلوولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل