Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم آذربایحان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: عامل اختلاف و جنگ بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان اسرائیل بوده و خواهان شعله‌ور ماندن این آتش در منطقه است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، در رابطه با درگیری در قره‌باغ اظهار داشت: حفظ عزت و سربلندی امت اسلامی و دفاع از آنها  به عنوان یک اصل برای جمهوری اسلامی ایران مطرح بوده و از طرفی هم دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم یکی دیگر از شیوه‌های راهبردی این کشور است، بنابراین دو اصل مقام‌معظم رهبری، سیاست خارجی جمهوری اسلامی برپایه عزت، حکمت و مصلحت تبیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر در سطح بین‌الملل بخواهیم به قطع‌نامه‌های آنها پایبند باشیم باید بدانیم سازمان بین‌الملل راجع به منطقه قره‌باغ چه قطعنامه‌ای صادر کرده و چه نظری دارد، بنابراین طرف‌های درگیر باید طبق قطعنامه سازمان ملل همراهی و اقدام کند.

دیرباز تاکید کرد: بی شک عامل اختلاف و جنگ بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان اسرائیل بوده و این رژیم خواهان شعله‌ور ماندن این آتش در منطقه است.

همه چیز درباره جنگ قره باغ؛ جمهوری آذربایجان و ارمنستان چه می‌خواهند؟سوریه: دخالت ترکیه درگیری در قره باغ را تشدید می‌کندسایت مخالفان سوری خبر داد: کشته شدن 18 شبه نظامی سوری وابسته به ترکیه در درگیری‌های قره باغ

انتهای پیام/ 7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفجه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم و در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم و از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است.»

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند