Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی حاجیوند بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و اقلام حمایتی در قالب رزمایش «کمک مؤمنانه» در شهرستان پارس آباد با همکاری بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی توزیع شد.

وی افزود: تا پایان ماه صفر ۳ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه سپاه شهرستان پارس آباد بیان کرد: اقلام حمایتی شامل، کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک‌کن ، گونیا، خط کش و لوازم بهداشتی است که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف کمک به تحصیل دانش‌آموزان در سطح شهرستان انجام شد که در چندین مرحله صورت می‌پذیرد و شناسایی دانش‌آموزان نیازمند با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد و اداره آموزش و پرورش انجام شده است.

حاجیوند گفت: بسیج در طول این سال‌ها نشان داده در امامی مقاطع در کنار مردم بوده و برای خدمت به مردم آماده هرگونه مجاهدتی است و اگر در مقطعی با دفاع از حریم کشور و امنیت آن نقش‌آفرینی می‌کرد، امروز بسیجیان جهادگر با ورود به عرصه‌های مختلف این نقش‌آفرینی را در ابعاد مختلف انجام می‌دهند.

-انتهای پیام/3463/630/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان بسیج آموزش و پرورش سپاه لوازم التحریر پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند