Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، ۱۰ نمایش برگزیده بخش کودک و نوجوان، توسط ستاد برگزاری این جشنواره مشخص و معرفی شدند.
بر این اساس در مرحله نهایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت که آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، ۱۰ نمایش کودک و نوجوان حضور خواهند داشت.
اسامی منتخبین این بخش بدون ترتیب اولویت به شرح زیر است:

۱- نمایش «ژنرال‌ها» نویسنده و کارگردان امیر مشهدی‌عباس/تهران
۲- نمایش «جرات یا حقیقت» نویسنده و کارگردان سید جواد رحیم‌زاده/مشهد
۳- نمایش «آن مرد آمد» نویسنده و کارگردان امید نیاز/اصفهان
۴- نمایش «اشک عروسک» نویسنده ندا اعتمادی‌کیا، کارگردان هاجر جان‌نژاد، لیلا یدالله‌زاده/آبادان
۵- نمایش «رکاب بزن مرد» نویسنده هیام احمدی، فرامرز غلامیان، کارگردان هیام احمدی/شاهین شهر
۶- نمایش «به‌مرور زمان» نویسنده حسن حاجت‌پور، کارگردان حسین اسدی/خارک
۷- نمایش «آرزوی یک موش کور» نویسنده سعید ابک، کارگردان وحید نفر/تهران
۸- نمایش «کوچه برزیلیا» نویسنده سینا شفیعی، کارگردان محمد اسماعیل‌زاده‌ها/البرز
۹- نمایش «موش کجا گربه کجا» نویسنده حسین فدایی‌حسین، کارگردان فرزاد لباسی/همدان
۱۰- نمایش «دزد لالایی‌ها» نویسنده بهرام جلالی‌پور، فائزه فیض، کارگردان آرش شریف‌زاده/تهران

هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و دبیری حمید نیلی آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها دفاع مقدس تئاتر شهر بنیاد فرهنگی روایت فتح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس تئاتر شهر بنیاد فرهنگی روایت فتح دفاع مقدس تئاتر شهر بنیاد فرهنگی روایت فتح اخبار کنکور تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی