Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر جهاد کشاورزی به همراه هیئت همراه و مسئولان استانی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عصر امروز کاظم خاوازی در جریان سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با ظرفیت‌های تحقیقاتی این مرکز، رصد شرایط موجود و بررسی راه‌های توسعه خدمات به کشاورزان در این مرکز از جمله اهداف بازدید از این مرکز است.

وزیر جهادکشاورزی وارد گلستان شدوزیر جهادکشاورزی خواستار تسریع در تصویب لوایح حفظ کاربری اراضی کشاورزی شدوزیر جهادکشاورزی از محل تخلیه خوراک دام وارداتی در بندر امام بازدید کرد

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی در سال 82 تاسیس شده است.

گفتنی است این مرکز با هدف پژوهش و تحقیق بر روی محصولات کشاورزی و دامی استان تأسیس شده است.

تدوین اطلس ذخایر ژنتیکی محصولات باغی، معرفی ژنوتیپ ‌های برتر گل محمدی بر اساس عملکرد مطلوب گل، احداث اولین باغ الگویی متراکم پیوندی عناب در کشور، بررسی اثر مقادیر آب آبیاری در دو روش آبیاری قطره ای و شیاری بر عملکرد هندوانه  از مهمترین دستاوردهای پژوهشگران این مرکز است.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از مجتمع گلخانه ای محمدیه نیز بازدید کرد.

این بازدید با هدف آشنایی وزیر با روند اجرای تفاهم نامه ایجاد هزار هکتار مجتمع گلخانه‌ای استان صورت گرفت.

خاوازی، ضمن بررسی شرایط موجود و اطلاع از سطح خدمات ارائه شده به متقاضیان فعالیت در این مجتمع‌های گلخانه‌ای، از راهکارهایی گفت که در رفع موانع موجود مؤثر است.

مجتمع گلخانه‌‌ای محمدیه شهرستان خوسف به عنوان بزرگترین مجتمع گلخانه‌‌ای استان در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث شده است.

تعداد واحدهای گلخانه‌ای پیش بینی شده در این مجتمع 54 مورد است که بخش عمده‌ای از آنها به سرمایه گذاران متقاضی واگذار شده است.

انتهای پیام / 255/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر جهادکشاورزی مجتمع گلخانه گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آغاز نشاء ارگانیک برنج در مازندران
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند