Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: هدف دشمن ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح است که الحمدالله تعامل سپاه و نیروی انتظامی روز به روز بهتر و بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، اولین نشست تعاملی بین نیروی انتظامی شهرستان لنده با فرماندهی و مجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با محوریت ارتقای سطح کمی و کیفی امنیت پایدار شهرستان لنده برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست فرزین جمشیدی با تبریک انتصاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج لنده و قدردانی از زحمات فرمانده قبلی گفت: هدف دشمن ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح است که الحمدالله تعامل سپاه و نیروی انتظامی روز به روز بهتر و بیشتر است که نمونه آن اجرای گشت های رضویون است.

وی افزود: تلاش و همدلی و همزبانی با مجموعه های سپاه باعث ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها ی امنیتی و گسترانیده تر شدن  چرخه آرامش در شهرستان می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد:تعامل نیروی انتظامی و سپاه تاثیر بسیار زیادی در کاهش مسائل امنیتی دارد  و این تعامل با رویکرد هایی جدید به صورت عملیاتی نیز اجرایی خواهند شد.

جمشیدی گفت: عدم نظارت بر قیمت های بازار و تورم باعث افزایش جرائم می شود که در بحث توزیع بسته های معیشتی در بین مردم تاثیر بسیار زیادی در کاهش دغدغه‌ ها داشته است.

وی گفت:نیروی انتظامی و سپاه در خط ولایت فقیه هستند و در بحث تعاملات و همکاری و ماموریت های مشترک ما آماده همکاری با سپاه هستیم که تلاش های خوبی در بحث بیشتر مسائل داشتیم.

جمشیدی گفت:تبادل اطلاعاتی و مشارکت در اجرای ماموریت های مختلف باعث پیشرفت و تعالی بهتر خواهد شد.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با تبریک هفته نیرو یانتظامی تصریح کرد: سپاه و نیروی انتظامی دو بال مهم امنیت در کشور هستند که در دو بعد امنیتی در یک راستا در حال خدمت هستیم.


وی افزود: روحیه تعاملی بین نیروی انتظامی و سپاه ستودنی است و آمادگی همکاری و تعامل بیشتر را در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی را در  اجرای ماموریت ها به خصوص امنیت فراگیر به کار خواهیم بست.

ویسی اظهار کرد: تامین امنیت فراگیر در بخش های مختلف از مهمترین ماموریت های است که باید با تعامل و هماهنگی لازم به کار گیریم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است